سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهران بزرگ فقط بايك سالن پينگ پنگ استاندارد!!

استان تهران با وجود داشتن جميعت زياد فقط يك سالن استاندارد براي بانوان و ‌آقايان دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران تهران به عنوان يكي از كلان شهرها و پايتخت ايران تنها سالن حجاب را براي تمرين پينگ پنگ بازان هم در بخش بانوان و هم در بخش آقايان دارد.

با توجه به اين مسئله بانوان و آقايان مجبور هستند تمرينات خود را يك روز در ميان برگزار كنند كه اين روند تاثير زيادي در بازده عملكرد آنها دارد و باعث مي شود پينگ پنگ استان تهران افت شديدي بكند.

البته يكي از دلايل اينكه استان تهران بين استانهاي ديگر كشور در امسال قهرمان رقابتهاي تنيس روي ميز شد كمك گرفتن از سالن امجديه بود كه چند ساعتي را پينگ پنگ بازان اين استان در آنجا مشغول به تمرين شدند.

با توجه به جمعيت اين استان داشتن يك سالن بسيار كم است و در حال حاضر حداقل داشتن يك سالن مناسب و استاندارد ديگر از نيازهاي اساسي پينگ پنگ بازان است.

براساس اين گزارش يكي ديگر از مشكلاتي كه در تهران وجود دارد اين است كه سرعت توپ در سالن حجاب بسيار به صورت كاذب بالاست و اين موضوع به ضرر بازيكنان است.

محمد بايرام پور سرپرست هيئت تنيس روي ميز استان تهران در اين باره گفت: مهمترين رنج و دغدغه اي كه پينگ پنگ تهران مي برد نداشتن سالن استاندارد است و اميداوريم با توجه به حسن نيت و مديريت ساختارساز حسين نجات فلاح مديركل وزارت ورزش و جوانان استان پينگ پنگ تهران به اين مهم دست يابد.
لازم به ذکر است که سالن ورزشگاه شهيد شيرودي نيز در اختيار فدراسيون است و هيات تهران از آن بي نصيب است./با
برچسب ها: سالن ، پینگ پنگ ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.