سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

تكمیل زیر ساخت ها در سایت صنعتی یكی از اهداف منطقه آزاد اروند است

مدیر عامل منطقه آزاد اروند از تلاش مضاعف سازمان منطقه ازاد در راستای تكمیل هر چه سریع تر زیرساخت های مورد نیاز در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند خبر داد .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ 'محبت رییسی' گفت: سایت صنعتی خرمشهر با مساحت سه هزار و600 هكتار و داشتن 36 واحد صنعتی فعال ،نیازمند امنیت بیشتر است.

وی اظهار داشت:با توجه به درخواست های مكرر صنعتگران و در راستای افزایش ضریب امنیتی ، از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری با مذاكراتی كه با نیروی انتظامی خرمشهر صورت پذیرفت در سه شیفت مختلف امنیت سایت صنعتی تامین می گردد.

رییسی افزود:كلیه خیابان ها و بلوارهای اصلی سایت صنعتی با نصب تابلو نام گذاری شده و این امر موجب جلوگیری از سردرگمی مراجعه كنندگان به شركت های مستقر در سایت صنعتی شده است .

وی با اشاره به تلاش مضاعف منطقه آزاد اروند برای تكمیل زیرساخت ها افزود:با پیگیری های بعمل آمده با شركت شهرك های صنعتی استان خوزستان در دو فاز مختلف پروژه آسفالت و ترمیم معابر سایت صنعتی مورد مطالعه قرار گرفته و عملیات اجرایی فاز اول آن آغاز شده است .

مدیر عامل منطقه آزاد اروند از راه اندازی خط اتوبوس رانی در مسیر سایت صنعتی تا مركز شهر خرمشهر با همكاری شهرداری این شهرخبر داد و افزود:عملیات احداث ایستگاه های اتوبوس در حال انجام و تكمیل می باشد .

وی گفت:عملیات اجرایی ساخت 10 سوله مجهز با اعتبار 40 میلیارد ریال در مجتمع صنعتی منطقه آزاد اروند آغاز شده است .

مدیر عامل منطقه آزاد اروند با اعلام اینكه این سوله ها در راستای حمایت از سرمایه گذاری صنعتی ساخته می شوند ،گفت : سرمایه گذاران با استفاده از این سوله ها كه برای واحدهای صنعتی طراحی ، نیازسنجی و تجهیز می شوند می توانند با سرعت بیشتری نسبت به راه اندازی كارخانه خود اقدام كنند.

رییسی گفت :پیش از این هشت سوله از مجتمع صنعتی منطقه آزاد اروند مورد بهره برداری قرارگرفت كه هم اكنون درآن چهار شركت كه در زمینه تولید گوشی تلفن همراه ، بسته بندی و عمل آوری ماهی و میگو ، كنسرو و خشكبار در حال فعالیت هستند.

وی اظهار داشت:در مجموع 13 میلیارد ریال در این مجتمع سرمایه گذاری شده است كه این امر موجب اشتغالزایی 85 نفر بصورت مستقیم شده است .

رییسی همچنین از جمع آوری زباله و نخاله برداری در سایت صنعتی منطقه آزاد به منظور ارتقا وضعیت زیست محیطی منطقه خبر داد .

وی افزود: با توجه به تكمیل زیر ساخت های اینترنت در سایت صنعتی خرمشهر كلیه شركت ها و كارخانجات مستقر در سایت صنعتی خرمشهر می توانند با ارائه تقاضا به مدیریت صنایع سازمان و پرداخت هزینه اشتراك از سرویس اینترنت پرسرعت استفاده نمایند . /ع
برچسب ها: تکمیل ، اهداف ، آزاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.