سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

برگزاری جشن خودکفایی مددجویان کردستان تا پایان سال

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: جشن خودکفایی 5 هزار خانوار مددجوی زیرپوشش این نهاد تا پایان سال‌جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبرنگاران،موسی‌نژاد در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری کردستان گفت: در سال جهاد اقتصادی اقدامات مناسبی برای مددجویان استان صورت گرفت و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.
به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان تعهد این نهاد در بحث ایجاد اشتغال سه هزار و 200 مورد بود که اکنون حدود 11 هزار پرونده مددجویان متقاضی طرح‌های خوداشتغالی آماده دریافت تسهیلات است.
موسی‌نژاد همچنین از امضای تفاهم‌نامه با پنج بانک استان برای پرداخت وام اشتغال مددجویان خبر داد و گفت: توزیع اعتبارات شهرستانی بانک‌های عامل نیز انجام شده است.
وی همچنین از تخصیص 20 درصدی اعتبارات و منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها در ایجاد اشتغال مددجویان این نهاد بر اساس قانون بودجه‌ای که در مجلس شورای اسلامی به تصویب نمایندگان رسیده است، خبر داد.وی تعداد کل درخواست‌های متقاضیان اشتغال از ابتدای سال‌جاری تا کنون را 12 هزار و 650 مورد عنوان کرد و گفت: ‌تاکنون برای 10 هزار و 900 نفر از این تعداد پرونده تشکیل شده و در سامانه رصد ثبت شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان سهم صندوق حمایت از اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال را 40 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این میزان اعتبار به منظور ایجاد 600 فرصت شغلی اختصاص یافته است./ع
برچسب ها: صندوق ، حمایت ، تعهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.