سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

توزیع 44 تن گوشت و برنج به مناسبت ایام محرم و صفر در شهرستان نقده

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نقده از توزیع انواع کالاهای اساسی مردم نقده در ایام محرم و صفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، قربان انوشه در جلسه تنظیم بازار کالا و خدمات که با حضور فرماندار نقده در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: در آستانه ماه محرم و صفر مقدار 44 تن برنج خارجی و گوشت قرمز منجمد توسط اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان جذب شده و در حال توزیع است.

وی در ادامه به توزیع سایر کالاهای اساسی مردم در هشت ماهه نخست سالجاری اشاره کرد و گفت: طی مدت یاد شده 258 تن برنج، 325 تن شکر، 137 تن گوشت مرغ و 12 تن گوشت قرمز منجمد با نرخ مصوب جهت تنظیم بازار کالا در این شهرستان توزیع شده است.

انوشه ادامه داد: در راستای انجام 1 هزار و 950 بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی شهرستان نقده 110 فقره پرونده تخلف تشکیل شد.

وی ارزش ریالی پرونده های متشکله را بیش از 19 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: احتکار، گرانفروشی، تقلب، عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت، عدم اعلام موجودی از جمله عناوین تخلفاتی واحدهای متخلف می باشد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نقده یادآور شد: طی مدت مذکور 224 مورد گزارشات مردمی دریافت و پیگیری شده است.

فرماندار شهرستان نقده نیز در این جلسه مطالبی درخصوص علل نوسانات کالا و بررسی نرخ کالاها در بازار ارائه و بر برخورد جدی با تخلفات اقتصادی و واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب و همچنین جذب کالاهای اساسی جهت تنظیم تنظیم بازار تأکید کرد.

آقای هاشمی از کلیه ادارارت مربوطه خواست تا در امر نظارت بر بازار و اصناف همکاری های لازم را داشته باشند./ع

برچسب ها: نقده ، تجارت ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.