سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

افتتاح پروژه مکانیزاسیون تجهیزات خدمات شهری برای اولین بار در سطح شهر اراک

به جهت ارتقا سطح فرهنگ شهری با اجرای طرح مکانیزاسیون تجهیزات خدمات شهری ، مراسمی با حضور جمعی از مسئولین شهر اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک رئیس شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به آمار 300 تن پسماند در شهر اراک و جمع آوری و مدیریت پسماند های تولید شده که یکی از معضلات شهر اراک در سال های اخیر است، رفت و روب سطح شهر به مساحتی حدود 9 هزار متر مربع و همچنین به کار گیری 620 نفر نیرو در واحد پسماند به جهت جمع آوری زباله های شهری و نصب 1500 عدد سطل زباله به جهت جمع آوری پسماند در سطح شهر را از جمله اقدامات این نهاد عنوان کرد.

منوچهر کاظمی افزود: امید می رود در بحث تفکیک پسماند از مبداء تا اواخر سال جاری این فرآیند نیز به همت سازمان مدیریت پسماند و شهرداری اراک و همچنین با همکاری شهروندان عزیز اراکی و داشتن شهری آباد اجرایی و مثمر ثمر واقع گردد.
در ادامه مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی گفت: توجه به مراحل اجرای طرح از زمان جمع آوری تا انتقال و رسیدن به مرحله تفکیک در محل مشخص شده نیازمند مدیریت کار آمد و قابل پیگیری می باشد.

سعید فرخی بررسی نقاط ضعف و قوت در دوره زمانی مشخص شده از ملزومات اجرای این طرح دانست .
وی افزود: احداث یک لند فیل(مرکز دفن پسماند) بهداشتی و کار آمد و همچنین اجرای دقیق و مکانیزه تغییر و تبدیل زباله های خشک و تفکیک از مبداء باید از اقداماتی باشد که با استناد به برنامه های در دست اجرای شهرداری در آینده ای نه چندان دور شاهد آن باشیم./ع

برچسب ها: پسماند ، اراک ، خدمات شهری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.