سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

توجه به زیرساخت‌های صنعتی عامل اصلی رونق اقتصادی

فرماندار خوی گفت: توجه بیش‌تر به زیرساخت‌های صنعتی عامل مهمی در اقتصاد است که این امر در خوی در دستور کار قرار دارد.

غلامحسین عماری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: میزان مصرف انرژی خط تولید واحدهای صنعتی خوی در مقایسه با میزان تولید بسیار زیاد است و برای اصلاح وضعیت موجود می‌توانیم از نظر کارشناسان انرژی بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه بازده واحدهای تولیدی باید افزایش یابد تاکید کرد: واحدهای تولیدی ما باید کمترین مصرف انرژی و بالاترین میزان تولید را داشته باشند.

عماری با اشاره به ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی خاطر نشان کرد: تاکید و دغدغه مقام معظم رهبری در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی در جامعه است.

فرماندار خوی رقابت واحدهای صنعتی خوی در بازارهای خارجی برای به فروش رساندن تولیدات خود را از عوامل موفقیت واحدهای تولیدی استان برشمرد و تصریح کرد: گرایش و جهت‌گیری صادرات در بازارهای خارجی باید بیش از پیش تقویت شود.

وی به بازاریابی داخلی و خارجی تولیدات صنعتی استان اشاره کرد و گفت: به روز کردن ماشین‌آلات صنعتی و شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی سبب رونق بیش از گذشته واحدهای صنعتی می‌شود.

عماری اضافه کرد: وضعیت صنعت و معدن آذربایجان‌غربی در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد و توجه مسئولان ذی‌ربط به زیرساخت‌های رونق اقتصادی استان بیش از پیش ضروری است./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.