سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چراغ موفقیت‌های «اشنایدر» هم رو به خاموشی گذاشت

وضعیت بغرنج در 4 سال گذشته موجب تعطيل شدن دهها هزار شركت و كارخانه و بيكار شدن بيش از يك ميليون نفر شاغل در ایتالیا شده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، از سال 1836 شرکت اشنایدر الکتریک خود را به عنوان یک متخصص جهانی در مدیریت انرژی به جهان معرفی کرده است. اگرچه پایه های اولیه شرکت اشنایدر الکتریک از صنعت آهن و فولاد شکل گرفت اما در سال های بعد تر این شرکت مدیریت اتوماسیون و مدیریت الکتریکی را در ماشین سازی و کشتی سازی نیز به دست گرفت.

امروزه اشنایدر الکتریک با 170 سال سابقه ، تبدیل به یکی از صاحبان صنعت در عرصه انرژی برق در جهان محسوب می شود.

اما بحران اقتصادي در اروپا بویژه در کشورهایی مانند ايتاليا، گريبانگير شركت هاي بزرگ چند مليتي در اين كشور نيز شده است. این وضعیت بغرنج در 4 سال گذشته موجب تعطيل شدن دهها هزار شركت و كارخانه و بيكار شدن بيش از يك ميليون نفر شاغل شده است.



شركت «اشنايدر الكتريك» كه با فعاليت در بيش از 100 كشور از جمله ايتاليا، يكي از پيشگامان صنعت برق در جهان محسوب مي شود نیز از تبعات این بحران در امان نمانده و تصميم به تعطيلي كارخانه خود در شهر رييتي ايتاليا گرفته است.

دهها نفر از كاركنان اين شركت امروز در برابر وزارت توسعه كار ايتاليا در رم تجمع اعتراضي برپا كرده بودند چراکه تصميم ناگهاني تعطيلي كارخانه، همه آنها را شوك زده كرده است؛ مدیران شرکت اعلام کرده اند بيمه بيكاري کارگران را نيز پرداخت نخواهند كرد .

در ايتاليا نزديك به سه هزار نفر در كارخانه هاي شركت اشنايدر اين كشور مشغول به كار هستند كه 200 نفر آنها در شهر رييتي كار مي كنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.