سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون برنامه‌ريزي و پارلماني سازمان بازرسي:

دوام، استحكام و سلامت سيستم اجرايي معطوف به انجام وظايف سازمان بازرسي كل كشور است

معاون برنامه‌ريزي و پارلماني سازمان بازرسي كل کشور گفت: سازمان بازرسي در طول 3 دهه فعاليت از روند رو به رشدي برخوردار بوده و در دوره جديد شاهد بلوغ و بالندگي اين تشكيلات هستيم.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمين موسي‌پور معاون برنامه‌ريزي و پارلماني سازمان بازرسي كل كشور در مراسم معارفه‌اش با تسليت ايام سوگواري حضرت اباعبدالله الحسين(ع) گفت: سازمان بازرسي در طول 3 دهه فعاليت از روند رو به رشدي برخوردار بوده و در دوره جديد شاهد بلوغ و بالندگي اين تشكيلات هستيم.

وي افزود: در نتيجه فعاليت‌هاي سازمان و ساير دستگاه‌هاي نظارتي مي‌توان ادعا نمود نگاه قانون‌مدار در تصميمات و اقدامات اجرايي به ويژه در مديران مياني كشور حاكم است.

معاون برنامه‌ريزي و پارلماني با اشاره به وظيفه مهم سازمان بازرسي در نظارت بر اجراي قانون و نظارت بر حسن جريان امور، اظهار داشت: دوام، استحكام و سلامت سيستم اجرايي كشور كه بي‌ترديد موجب افزايش رضايتمندي مردم و افزايش اعتماد عمومي خواهد شد معطوف به انجام وظايف دستگاه‌هاي نظارتي به ويژه سازمان بازرسي كل كشور است.

حجت‌الاسلام والمسلمين موسي‌پور در پايان با اذعان به ارتقاء ‌جايگاه سازمان بازرسي كل كشور در مجموعه حاكميتي خاطرنشان کرد: كاهش ميزان تخلفات در دستگاه‌ها بيانگر موفقيت اين مجموعه مهم است و اميدواريم با همكاري تمامي دستگاه‌هاي اجرايي و آحاد مردم، روز به روز ميزان پايبندي به قانون و با عمل به وظايف، سلامت نظام اداري كشور افزايش يابد.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.