سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میثاقیان:

تراکتور را در تبریز متوقف می کنیم/سرمای هوا یکی از مشکلات ما در تبریز است

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در آستانه بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: تراکتور تیم سرسخت و قدرتمندی است اما این تیم را در تبریز متوقف می کنیم و با امتیاز به بندر باز می گردیم.

اکبر میثاقیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تراکتور تیم قدرتمندی است و با توجه به اینکه بازی در ورزشگاه یادگار امام و به میزبانی تبریز برگزار می شود بنابراین شرایط برای تیم آلومینیوم هرمزگان برای کسب امتیاز به مراتب سختتر از تیم میزبان است بازیکنان آلومینیوم علاوه بر جدال فنی در زمین باید از روحیه ای بالا جهت مقابله با تشویق و حمایت هواداران تبریزی برخوردار باشند.

وی ادامه داد: تمرینات آمادگی بسیار مناسبی را برای تقابل با تیم تراکتورسازی انجام داده ایم و نقاط ضعف و قوت تیم حریف را بررسی و به بازیکنان خود بیان داشتیم و امیدوارم بازیکنانم دستوران و برنامه های طراحی شده را به درستی در زمین مسابقه عملی کنند تا اهدافمان در این دیدارمحقق شود.

میثاقیان تصریح کرد: استان آذربایجان شرقی از شرایط آب و هوایی سر برخوردار است و از آن جایی که بازیکنان آلومینیوم به این شرایط جوی عادت ندارند لذا امیدوارم که این مسئله به روند و کیفیت بازی بازیکنان آلومینیوم تأثیر منفی نگذارد.

وی افزود: به بازیکنان خود اطمینان کامل دارم و به جرأت بیان می کنم از تیم تراکتورسازی در تبریز امتیاز می گیرم و دست پر به استان هرمزگان باز می گردیم و دل هواداران و مردم استان را شاد می کنیم./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.