سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تفکر بسیجی در غزه رژیم صهیونیستی را بی‌آبرو کرد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: تکیه بر تفکر بسیجی و عاشورایی در غزه سبب بی‌آبرویی یک هفته‌ای رژیم جعلی صهیونیستی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ ذکی‌الله خوشبخت در همایش بزرگ بصیرت بسیجیان فرهنگی در اردبیل افزود: در جنگ یک هفته‌ای مقاومت با رژیم جعلی صهیونیسم توان و قدرت ایمان، استقامت و دفاع از حق به خوبی نمایان شد به طوریکه جبهه باطل در کمتر از یک هفته مجبور شد تمام شرط و شروط صلح و سازش دوباره را بپذیرد.

وی با بیان اینکه در این جنگ نابرابر در حقیقت ماهیت ماشین‌های پیچیده مادی غرب به ویژه آمریکا و نظام سلطه برملا شد، گفت: مقاومت و حزب‌الله در قلب خاورمیانه چنان جراحتی به دل رژیم صهیونیستی و داغی بر دل آن رژیم گذاشتند که تا ابد نمی‌تواند آن را فراموش کند.

خوشبخت افزود: آنها در این مبارزه یک هفته‌ای به حقیقت توان موشکی و تجهیزات نظامی ایران نیز پی برده و فهمیدند که دیگر نباید یاوه‌گویی کنند و بخواهند اسلام و مسلمانان را دچار برخی شایعه‌سازی اذهان مشوش خود کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در ادامه گفت: دشمن به خوبی می‌داند که بسیجیان ما درس‌آموخته مدرسه امام حسین (ع) و عاشورا هستند چرا که رویداد عاشورا و نهضت امام حسین (ع) برای ما بهترین عبرت و تذکر است که از بی‌بصیرتی دور شویم و در دامن اسلام با عقلانیت و ایمان حرکت کنیم/ب.

برچسب ها: اردبیل ، تفکر ، بسیجی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.