سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

رتبه برتر کشوری مردم خمینی شهر اصفهان در اهدای خون در تاسوعا وعاشورای حسینی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خمینی‌شهر گفت: در تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) داوطلبان با اهداء 735 هزار سی‌سی خون ، این شهرستان را در رتبه برتر کشوری قرار دادند.

به گزارش خبرنگاباشگاه خبرنگاران اصفهان ، اردشیر محقق با بیان فعالیت‌های این پایگاه در ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) گفت: به همت جمعیت هلال احمر شهرستان خمینی‌شهر در تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) 735 هزار سی‌سی خون با همکاری سازمان انتقال خون استان از داوطلبان این شهرستان جمع‌آوری شد.
وی با بیان اینکه در ایام تاسوعای حسینی‌(ع) اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان خمینی‌شهر در مراسم‌ عزاداری شرکت داشتند، تصریح کرد: در دهه اول محرم توسط جمعیت هلال احمر این شهرستان مکانی اهدایی در اختیار هیات مذهبی علی اصغر(ع) برای برگزاری مراسم عزاداری قرار گرفت.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به اینکه شهرستان خمینی‌شهر دارای بیشترین تعداد حسینیه‌ها در کل کشور است، بیان داشت: برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی(ع) در کوشک و همکاری اعضا جمعیت هلال احمر این شهرستان از دیگر اقدامات انجام شده در دهه اول محرم بوده است.
وی ادامه داد: توزیع 100 بن غذایی به مبلغ 15 میلیون ریال بین بیماران تحت حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان خمینی‌شهر بوده است.
محقق در ادامه به دیگر فعالیت‌های این جمعیت در راستای طرح داوطلبان عاشورایی اشاره و تاکید کرد: توزیع 100 بسته غذایی در راستای جذب نذور داوطلبان از دیگر اقداماتی است که در دهه اول محرم انجام گرفت.
وی اضافه کرد: در این راستا مبلغ 29 میلیون ریال بابت اهدای صندلی برای هیات‌های عزادارای از سوی داوطلبان اهداء شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خمینی‌شهر افزود: 30 راس گوسفند از سوی یکی از خیرین داوطلب این شهرستان به مبلغ 20 میلیون ریال بین مددجویان تحت حمایت و شهروندان این شهرستان قربانی و پخت و توزیع شدب/.

برچسب ها: اصفهان ، اهدای ، خون ، خمینی شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.