سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فشار اقتصادي بر طبقه متوسط آمريکا

برایان و سپری مشاور اقتصادی موسسه فرست تراست، درباره سختی هایی که طبقه متوسط آمریکا با کاهش هزینه های دولتی متحمل می شوند، هشدار داد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی فاکس نیوز؛ موضوع این است که همه این مالیات ها به هر صورت پرداخت می شوند، ولی کاری که در حال حاضر انجام می شود این است که این برداشت ها در واقع از جیب آیندگان است و نمی تواند بدون بها باشد.
موضوع دوم این است که اقداماتی که دولت در حال حاضر انجام می دهد، میزان ذخایر مردم را کاهش می دهد.
وی افزود: در حال حاضر، صحبت از صرفه جویی 100 میلیارد دلاری از جیب طبقه متوسط و کارگران صحبتی بیهوده است، چون ما در حال حاضر 3 تریلیون دلار کسر بودجه داریم و کارهای دیگری باید انجام بگیرد. کاری که دولت باید انجام دهد، کاستن از هزینه های خود است و به باور من، این تنها راهی است که باید انجام گیرد.
وی گفت: غلط بودن برنامه ریزی های انجام شده، باعث شده است که در حال حاضر میزان بیکاری در آمریکا 8 و رشد اقتصادی آن 2 درصد باشد. ما باید دولتی کوچکتر داشته باشیم تا میزان شغل آفرینی و رشد اقتصادی در کشور افزایش یابد.
اين مشاور اقتصادی، تاکید کرد: به نظر دولت، تنها راه موجود برای کاستن از میزان کسر بودجه در آمریکا، مالیات ارزش افزوده است، در حالی که این مالیات بر طبقه متوسط جامعه فشار می آورد و در حالی که اگر از هزینه های خود بکاهند، فشار کمتری بر طبقه متوسط وارد می شود.
برچسب ها: فشار ، اقتصادی ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.