سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

احداث پيست موتورسواري و اتومبيلراني در مه ولات

رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان مه ولات از آغاز احداث پيست موتورسواري همزمان با آغاز به كار هيات موتورسواري و اتومبيلراني در اين شهرستان خبر داد.

محمد شايگان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد بااعلام این مطلب گفت: با هماهنگي هاي انجام شده با هيات موتوسواري و اتومبيلراني خراسان رضوي حسين شيرمحمديان رييس اداره راه و شهرسازي شهرستان مه ولات فعاليت خود را به عنوان رييس هيات موتورسواري و اتومبيلراني اين شهرستان آغاز كرد.

وي افزود: با آغاز به كار هيات موتورسواري و اتومبيلراني شهرستان مه ولات عمليات اجرايي احداث پيست موتورسواري و موتوركراس در زميني به مساحت 2 هكتار در كيلومتر 5 جاده فيض آباد – دوغ آباد از نيمه دوم آذرماه امسال آغاز خواهد شد.

رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان مه ولات اظهار کرد: پيش بيني احداث پيست اتومبيلراني نيز در اين زمين شده است كه با اتمام احداث پيست موتورسواري و موتوركراس در فاز بعدي اجرايي خواهد شد.

وي همچنين از برگزاري مسابقات قهرماني كاراته استان سبك شوتوكان به ميزباني شهرستان مه ولات خبر داد.

شايگان افزود: اين رقابت ها با عنوان يادواره شهداي ورزشكار شهرستان مه ولات در نيمه دوم آذرماه با حضور تيم هاي كارته شهرستان هاي خراسان رضوي در سالن ورزشی فجر شهر فيض آباد برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.