سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

بارش برف و باران ؛ ساكنان اردبیل را شادمان كرد

بارش برف و باران از دیروز باعث شادمانی مردم در اكثر نقاط استان اردبیل شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ خوشحالی مردم اردبیل به خصوص روستاییان و كشاورزان این منطقه از بارش رحمت الهی و نزولات آسمانی بیشتر است چراكه بر خلاف سالهای معمول از ابتدای پاییز امسال تا بامداد امروز فقط در چند نوبت معدود برف و باران به شكل خیلی خفیف و پراكنده در این منطقه بر زمین نشسته بود.

جلوه های زیبایی از سپاس مردم حسینی اردبیل به درگاه خدواند متعال ؛ شهرها و روستاهای منطقه اردبیل را فرا گرفته و افراد به برپایی نماز شكر و قربانی كردن احشام به شكرانه بارش رحمت الهی و برطرف شدن نگرانیشان از خشكسالی روی آورده اند.

باوجود سرد و ابری بودن آسمان اردبیل ریزش های جوی در این منطقه به شكل باران ملایم ولی مداوم هستند و بارش باران در این فصل سال در شهرستان سردسیری مانند اردبیل از سویی باعث شگفتی ساكنان بومی شده است.

رییس اداره پیش بینی و تحقیقات هواشناسی اردبیل پیش بینی كرد كه تا اواخر وقت امروز آسمان اكثر نقاط این استان نیمه ابری و در غالب ساعات روز و شبانه تمام ابری همراه با بارش برف و باران خواهد بود.

علی دولتی مهر ؛ گفت : در روزهای پنجشنبه و جمعه آینده نیز آسمان اكثر نقاط استان اردبیل صاف تا نیمه ابری با افزایش دمای هوا در طول روز خواهد بود./ع

برچسب ها: اردبیل ، بارش ، برف ، و ، باران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.