سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین مرحله اردوی تیم ملی بدمینتون در تهران برگزار می شود

فدراسیون بدمینتون در راستای آماده سازی تیم ملی جهت حضور در مسابقات بین المللی دهه مبارک فجر در رده های جوانان، امید و بزرگسالان، سومین دوره اردو را در تهران در محل کمپ فدراسیون برگزار مي کند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ؛ فدراسیون بدمینتون در راستای برنامه ریزی و آماده سازی تیم ملی جهت حضور در مسابقات بین المللی دهه مبارک فجر در رده های جوانان، امید و بزرگسالان، اولین دوره اردوها ی غیر متمرکز را در زنجان و دومین دوره را در اصفهان برگزار نموده و سومین دوره را در تهران ( از عصر روز پنجشنبه مورخ 9 آذر) در محل کمپ فدراسیون زیر نظر آقای نوا آرمادا سرمربی تیم ملی برگزار می نماید.این سومین مرحله از اردوها برای آماده سازی نفرات جهت مسابقات بین المللی دهه مبارک فجر می باشد .

لازم به ذکر است که تشکیل اردوهای غیر متمرکز از اهداف فدراسیون می باشد که در تهران و سایر استانها برگزار می گردد . ورزشکاران حاضر در این اردو از استانهای اصفهان ، تهران ، کرمانشاه ، زنجان ، گیلان و کردستان می باشند که در نهایت پس از برگزاری اردوهای متعدد ، نفرات منتخب توسط آقای نوا آرمادا سرمربی تیم ملی بدمینتون مورد ارزیابی نهایی قرار می گیرند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.