سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحليلگر آمريکايي:

تلاش مقامات آمريکايي براي تحميل بار بحران مالي بر دوش مردم

مايکل هادسون تحليلگر اقتصادي گفت اصلا پرتگاه اقتصادي وجود خارجي ندارد و اين پرتگاه در واقع يک بحران مصنوعي با هدف افزايش بار بحران اقتصادي آمريکا بر دوش مردم اين کشور است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري ريل نيوز ؛ مايکل هادسون استاد اقتصاد دانشگاه کانزاس گفت اين پرتگاه در واقع فرصتي براي مسئولان آمريکايي است که ماليات هاي طبقه مياني جامعه را افزايش دهند و اصلا اين پرتگاه وجود خارجي ندارد.

وي گفت دولت آمريکا قصد دارد با ايجاد اين شرايط مصنوعي برنامه هاي پرداخت پول به افراد نيازمند، خدمات درماني و تامين اجتماعي اين کشور را اصلاح کند.

وي افزود از شيوه مذاکراتي که اوباما و جمهوريخواهان نيز چنين برمي آيد که در واقع تمام اين پرتگاه مالي يک سناريوي از پيش تعيين شده و نتيجه آن کاهش بودجه هاي دولتي براي طبقه متوسط جامعه آمريکا است.

به نظر مي رسد تمام اين بازي طوري طراحي شده است که اوباما بايد به جمهوريخواهان امتيازي دهد که اگر ميت رامني نامزد شکست خورده در انتخابات اخير، پيروز شده بود به کنگره مي داد چراکه اکنون شاهد آن هستيم که اوباما در حال کاهش ماليات طبقه ثروتمند در آمريکا است و اين طبقه مياني جامعه است که بايد اين بار را متحمل شود چراکه هزينه هاي کاهش ماليات ثروتمندان با افزايش سن بازنشستگي و نيز کاهش مستمريهاي تامين اجتماعي جبران خواهد شد.

برچسب ها: امریکا ، بحران ، مالی ، مقام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.