سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفر جعفری: تیمداری در این شرایط سخت است، استعفا می دهم / مسئولان هیاءت ورزشی شیراز عوام فریبی می کند

جعفري درباره شایعه استعفایش گفت: مسئولان هیات ورزش شیراز حمایت های مالی از تیم فجر شهید سپاسی نمی کنند تیم ما هم اکنون در زمینه اعتبار مالی دچار مشکلاتی است به خاطر همین آخر فصل استعفا مي دهم.

جعفر جعفری مدیر عامل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با همین بودجه کم قرار است تا آخر فصل تیمداری کنم و بعد از پایان لیگ تیم فجر شهید سپاسی را تحویل مدیر جوان خواهم داد.

جعفری در ادامه بیان داشت: با انتقال رضا حقیقی به پرسپولیس 600 میلیون تومان نصیبمان شد اما این مقدار پول فقط بخشی از مشکلات مالی مان را برطرف کرد. ما با بودجه 5 میلیارد تومانی توانایی اداره باشگاه را نداریم.

وی بیان داشت: مسئولان هایت ورزشی شیراز اراده لازم برای اداره یک تیم لیگ برتری را ندارند آنها عوام فریبی می کنند و تا الان کمکی به باشگاه فجر شهید سپاسی نکردند من به خاطر عشق و علاقه به تیم فجر و هواداران تا آخر فصل صبر می کنم و بعد از آن استعفایم را تقدیم مقامات ورزشی شیراز می کنم.

وی در خصوص وضعیت محمد رضایی گفت: یاوری با جدایی محمد رضایی توافق کرد وی قراردادش را با باشگاه فجر شهید سپاسی فسخ کرده و قرار است به تیم فوتبال استقلال بپیوندد.

جعفری درباره جذب بازیکنان جدید در تیم فصل دوم افزود: ما در نیم فصل دوم بازیکنانی را جذب می کنیم که کارایی لازم را داشته و بتوانند جایگزینی های مناسبی برای رضا حقیقی و محمد رضایی باشند.

وی درباره بازی تیمش مقابل پیکان گفت: به نظرم  پیکانی ها با هدایت و پس تا الان عملکرد خوبی در لیگ برتر داشتند آنها به خاطر باخت بازی گذشته شان برای برد به مصاف تیم ما می آیند اگر بازیکنان ما هوشمندانه بازی کنند این تیم را می توانیم شکست دهیم./آق

برچسب ها: مسئولان ، فریبی ، استعفایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.