سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران منتشر شد:

کتاب " مبانی اطلا فرینی کارآفرینی" با اطلاعات و در اطلاع رسانی

کتاب مبانی اطلافرینی کارآفرینی با اطلاعات و در اطلاع رسانی توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در 1250 نسخه به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران: کتاب مبانی اطلافرینی کارآفرینی با اطلاعات و در اطلاع رسانی توسط انتشارات پژوهشگاه علم و فناوری اطلاعات ایران با همکاری نشریه چاپار در هزار و 250 نسخه منتشر شد.

بنابراین گزارش نویسنده این کتاب سیروس علیدوستی عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و محمود خسرو جردی بوده که زمینه نوینی در پژوهش های کارآفرینی پدیدار شده است که از پیوند ابتدا و انتهای 2 واژه information و entrepreneurship  با نام infopreneurship شناخته می شود.

بر اساس این گزارش در این کتاب از پیوند ابتدا و انتهای دو واژه ، اطلاعات و " کارآفرینی" برابر نهاد " اطلافرینی" پدیده آمده که اطلا فرینی ، کارآفرینی با اطلاعات و در اطلاع رسانی را کمک می کند تا بتوانند در آوردگاهی به نام بازار ، به هماوردی بپردازد و با سود‌آوری کامیاب شود.

در ادامه این گزارش آمده است ؛در این کتاب با استفاده از برخی منابع کلیدی تلاش شده که زمینه ها و مفهوم های پایه ی اطلا فرینی ارائه کردند تا با تبیین کامل و روز آمد این مفهوم از یک سو و شناخت مبانی و سبک های اطلاآفرینی ایرانی از سویی دیگر فعالیت های در خور پژوهشگران توانایی ایرانی صورت گیرد چنانچه این کتاب در 279 صفحه در 1250 نسخه به چاپ رسیده است./ع2

برچسب ها: فناوری ، پژوهش ، علوم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.