سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایراندخت عطاریان فرمانده حوزه مقاومت بسیج:

بسیج امتداد حرکت عاشورا است

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با بيان اينکه تقارن محرم با هفته بسيج به برنامه‌های هفته بسیج رنگ و بوی عاشورایی داده است، گفت: پیوند زیبایی میان هویت بسیج با محرم و عاشوراست؛ چرا که بسیج مدرسه بزرگ معنویت، معرفت، اخلاص و اوج فداکاری و ایثار است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، ایراندخت عطاریان فرمانده حوزه مقاومت بسیج و مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت صندوق بازنشستگی کشوری اظهارداشت: «بسیج امتداد حرکت عاشوراست» و این شعار وزین چنان جلوه و شکوهی عظیم دارد که به برنامه‌های هفته بسیج رنگ و بوی عاشورایی داده است. چرا که خط بسیج ، خط سرخ شهادت است و بسیجیان در طی هشت سال دفاع مقدس فارغ از ظواهر دنیوی، صرفاً در طلب رضای حق تعالی و برای دفاع از اسلام و ارزشهای انقلاب به ندای هل من ناصر ینصرنی امام و مقتدای زمان خود با جان و دل لبیـک گفتند و شجاعانه و مخلصانـه و با نثـار جان خود، حماسه ها و رشادت هایی را خلق کردند که در تاریخ ایران اسلامی ماندگار و جاودانه شدند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: امروز، به مدد و ثمره خون شهدا، بسیج در تمامی عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و علمی، حضوری پربار و درخشان داشته و در عصر حاضر که به عصر انفجار دانش شهرت یافته بسیجیان مخلص در عرصه‌های علمی، پژوهشی و فناوری‌های نوین دستاوردهای گرانسنگ و ارزشمندی را برای ایران اسلامی به ارمغـان آورده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز بسیجیان با جدیـت تمام و تلاش و کوشش‌های مضاعف مسیر برنامه‌ها و حرکت خود را مبتنی بر سند چشم‌انداز 20 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرارداده و با مطالعه و تجهیز به ابزارها و سلاح‌های نوین و همچنین بصیرت و معرفت و شناخت ضرورت ها و مقتضیات زمان، با اطاعت آگاهانه از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله‌العظمی خامنه‌ای در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب و اسلام، با صلابت و کوبندگی به مقابله و مبارزه برخاسته و دفاع و حراست از آرمانها ، اهداف عالیه و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را جزء وظایـف و مأموریـت‌های اصلی خـود در شرایـط کنـونی می‌داند.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به هجمه‌ها و تحریم‌های اقتصادی دشمنان انقلاب، گفت بسیج این نهاد مردمی با سر لوحه قرار دادن رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با رویکرد اقتصاد مقاومتی در مصاف و نبرد اقتصادی با استفاده از راهبردهای استراتژیک و بهره گیری از توان و دانش متخصصان ایرانی، این ترفند و تهدید دشمن را به فرصت تبدیل کرده و به یاری خداوند متعال از این دسیسه و توطئه بزرگ دشمنان خارجی سربلند ، عزتمند و پیروز بیرون خواهد آمد.

عطاریان با اشاره به اقدامات انجام شده در یکسال گذشته اظهار داشت در حال حاضر بیش از 70 درصد نیروهای شاغل در صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت‌های تابعه عضو بسیج، خانواده معظم شهدا، آزادگان، رزمندگان و جانبازان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هستند. همچنین تاکنون 8 پایگاه مقاومت بسیج شرکت‌های تابعه صندوق افتتاح شده و 2 پایگاه دیگر به‌زودی افتتاح خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان گفت: با تلاش و کوشش همکارانم در حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی کشوری و با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده 6 پایگاه مقاومت بسیج در حال تحویل است که انشاءالله در آینده‌ای نزدیک این پایگاه‌ها فعالیت خود رادر حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی کشوری آغاز خواهند کرد.

 در خاتمه این مراسم به مناسبت هفته مقدس بسیج به 7 نفر از ایثار گران لوح تقدیر اهدا شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بسیج ، عاشورا ، فرهنگ ، ایثار ، شهادت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.