سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

خودسازی پیش از موعظه، از ضروری ترین اصول تبلیغ دین است

معاون تهذیب حوزه علمیه قم، از خودسازی پیش از موعظه، تهذیب نفس و فراگیری علم و دانش، به عنوان ضروریت ها و اصول تبلیغ دین اسلام یاد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد

حجت الاسلام محمد همتیان، در نشست هم اندیشی روحانیان و ائمه جمعه و جماعات استان چهارمحال و بختیاری، در مصلای امام خمینی (ره) شهركرد گفت: روحانیان و تبلیغ كنندگان دینی، باید در همه ابعاد برای اشاعه فرهنگ اسلام ناب پیشگام باشد، زیرا عمل نیكوی آنان باعث تشویق و ترغیب مردم می شود.

وی، عزت و عظمت امروز مبلغان دینی در كشور را مرهون تلاش های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خون شهیدان در نظام جمهوری اسلامی عنوان كرد و افزود: لباس تبلیغ كننده دین، لباس دینداری، تحرك و جنبش و ترویج دین اسلام است.

حجت الاسلام همتیان، خطاب به روحانیون و مبلغان دین اسلام در استان چهارمحال و بختیاری گفت: لباس روحانیت، لباس حضرت پیامبر اكرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و از مقدس ترین لباس هاست و لازم است كسانی كه این لباس را بر تن دارند، از آن برای تبلیغ صحیح دین خدا و هدایت مردم استفاده كنند.

وی، با تأكید بر لزوم پیشگامی روحانیان در كار نیكو در جامعه، تصریح كرد: كار مبلغان دینی، سنگین است و مردم نیز در عمل دینداری توقع زیادی از این قشر دارند و لازم است روحانیان، شأن و منزلت خود را در این لباس حفظ كنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه قم، از ماه محرم به عنوان فرصت احیای دین خدا و هدایت بیشتر مردم به رستگاری و تقوای الهی یاد كرد و افزود: برای تحقق این مهم، باید تمامی سعی و تلاش خود را به كار گیریم. /س

برچسب ها: خودسازی ، اصول ، تبلیغ ، دین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.