سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

یاد حسین عامل تحولات درونی در انسان

هرگاه انسان یاد حسین (ع) باشد می‌تواند تحول درونی پیدا كند و به سوی قرب الی الله و عاقیت به خیری قدم بردارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان یك مدرس حوزه و دانشگاه، ائمه اطهار(ع) را معدن كرم و كمال دانست وگفت: تمسك به این بزرگواران، دوای دردهای بشریت است

حجت الاسلام حیدری افزود: ائمه اطهار بندگان خالص خدا و سرچشمه نعمتهای الهی هستند تمسك و توسل به آنان زمینه شفاعت ما را فراهم می سازد.

وی تصریح کرد: ماه محرم فرصت مغتنمی برای فیض بردن انسان‌ها از محضر امام حسین (ع) است كه دل‌ها با یاد آن حضرت جلب رحمت الهی می‌شود.

این مدرس حوزه و دانشگاه ادامه داد: مبارزه جانانه آن حضرت و یاران باوفایش در مقابل خیل عظیم دشمنان و سیره اخلاقی ایشان نشان دهنده شخصیت والای آن امام همام است و همه ساله عزاداران زیادی را از اقصی نقاط جهان مجذوب خود می كند.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به تلاش دشمنان برای تخریب چهره اسلام و دور كردن نسل جوان از مبانی اسلامی تأكید كرد: معارف ناب اسلامی چراغ فروزان هدایت و راهبر انسان ها بوده و همه افراد خصوصاً نسل جوان باید بیش از پیش با آن ها آشنا شود.

وی خاطرنشان كرد: اگر شخصیت امام حسین (ع) و اهداف و فلسفه قیام عاشورا درست معرفی و تبیین شود، همه جهان عاشق او خواهند شد و مبلغان، مداحان، روحانیون،هیأت های مذهبی و تك تك شیعیان نقش و مسئولیت مهمی در این زمینه بر عهده دارند./س


 


برچسب ها: یاد ، حسین ، تحولات ، انسان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.