سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

بالغ بر 56000 متر لوله گذاری آب مشروب در روستاهای زلزله زده اهر انجام شده است

مدیر آبفار شهرستان اهر از لوله گذاری بیش از 56000 متری آب مشروب در روستاهای زلزله زده اهر در جهت تأمین آب دائمی این روستاها خبر داد.

علیرضا قلی پور درگفتگو باخبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، گفت: بازسازی 19 چشمه که در اثر زلزله آسیب دیده بوده اند به اتمام رسیده و بازسازی شبکه توزیع روستایی نیز در مناطقی که آسیب دیده بودند به طول 1770 متر و خطوط انتقال به طول 5400 و دفن لوله ها به طول 15470 متر به اتمام رسیده و تاکنون 1075 انشعاب خانگی در مناطق روستایی زلزله زده واگذار شده است.

این مقام مسئول همچنین گفت: تاکنون 74 حمام و 73 سرویس بهداشتی توسط کارشناسان فنی این اداره انشعاباتشان نصب شده است.

وی، گفت: تاکنون از سوی این اداره 83410 بطری آب معدنی و 81650 متر مکعب آب مشروب نیز در قالب 918 سرویس در روستاهای آسیب دیده از زلزله توزیع شده است و 34 دستگاه تانکر ثابت نیز در روستاهایی که مورد نیاز بوده نصب شده است.

مدیر آبفار روستایی افزود: اکیپ های کارشناسی و فنی این اداره 416 مورد حضور در روستاهای زلزله زده با سرکشی به روستاها لوله های آسیب دیده خط انتقال و توزیع را مرمت و بازسازی نموده و با حضور مستمر در روستاها ضمن نمونه برداری میکروبی، اعزام اکیپ های سیار آزمایشگاهی و کلر سنجی در روستاها برآب مشروب این روستاها نظارت مستمر دارند./س

برچسب ها: لوله ، آب ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.