سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دین محمدی: جدایی کی روش و حضور قلعه نویی شوک مناسبی به تیم ملی می دهد

قلعه نویی شایستگی هدایت تیم ملی را دارد

کارشناس فوتبال از حضور احتمالی قلعه نویی در تیم ملی به عنوان سرمربی اسنقبال کرد و اظهار داشت: کی روش فرصت مناسبی در اختیار داشته است و اکنون با تغییر وي و حضور قلعه نویی در تیم ملی موافق هستم.

 سیروس دین محمدی  کارشناس  و پیشکسوت فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: تیم ملی ایران در زمان حضور کی روش  تاکنون عملکرد و نتایج مناسبی را کسب نکرده است و علی رغم فرصت مناسبی که فدراسیون در اختیار سرمربی تیم قرار داده  است اما متاسفانه بازدهی مناسبی از عملکرد کی روش تاکنون مشاهده نکرده ایم.

 وی ادامه داد:  امیر قلعه نویی یکی از بهترین مربیان ایرانی است که شایسته ی حضور در تیم ملی را دارد به عنوان فردی  که سال ها در فوتبال  فعال بوده ام به تغییرات و جا به جایی درست سرمربیگری  تیم ملی معتقد هستم.

 دین محمدی تصریح کرد:قلعه نویی از کارنامه ای درخشانی برای پذیرفتن مسوولیت تیم ملی ایران  برخوردار است وی توانایی رفع بحران و ایجاد شرایط مناسب در تیم را دارد با توجه به شرایط بحرانی تیم ملی، حضور قلعه نویی و جدایی کی روش علاوه بر اینکه شوک مناسبی به تیم می دهد از طرفی سبب خروج تیم از بحران نیز می شود.

 کارشناس فوتبال افزود: امیر قلعه نویی هم اکنون در تیم بزرگ و پر هوادار استقلال فعال است و در صورت  پیشنهاد فدراسیون، وی باید تصمیم نهایی را اتخاذ کند به هر حال با هدایت تیم  ملی توسط  قلعه نویی موافق هستم./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.