سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيش از 1100 مورد از تاسيسات رژيم صهيونيستي هدف موشک هاي مقاومت قرار گرفته است

همزمان با ابراز نگراني رئيس ستاد مشترک ارتش رژيم صهيونيستي از افزايش قدرت نظامي جنبش حماس ، رسانه هاي اين رژيم فاش کردند که موشکهاي مقاومت در طول جنگ هشت روزه به بيش از هزار و صد مورد از تأسيسات اسرائيلي در سرزمينهاي اشغالي 1948 اصابت کرده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاقصي ، بني گانتس در سخناني از افزايش قدرت نظامي جنبش حماس به شدت ابراز نگراني کرده است.
اصابت موشکها به هزار و صد و چهل مورد از تأسيسات رژيم صهيونيستي در طول جنگ  هشت روزه که روزنامه صهيونيستي يديعوت آحارونوت به آن اذعان کرده در حالي است که اين رژيم سامانه هاي گنبد آهنين را به ميزان زيادي در اطراف نوار غزه مستقر کرده است.
گزارشگر الاقصي در گزارشي گفت مقاومت فلسطين در طول عمليات «سنگ سجيل» توانست موازنه رعب را برقرار و تجاوز رژيم صهيونيستي را دفع کند و عمق اين رژيم را هدف قرار دهد و براي نخستين بار ، پنج ميليون صهيونيست را مجبور کرد به پناهگاهها بروند و جبهه داخلي آنها را دچار فرسايش کند.
موشکهاي دوربرد مقاومت که به ساختمان پارلمان رژيم صهيونيستي در قدس و شهر هسته اي ديمونا ، تل آويو ، هرتزيليا و رمات گان رسيد باعث شد کابينه بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي براي آتش بس و دستيابي به آرامش با شرايط مقاومت به جهانيان متوسل شود.
پس از پايان عمليات سنگ سجيل مشخص شد که رژيم صهيونيستي ديگر نمي تواند از خودش و جبهه داخلي اش محافظت کند به ويژه آنکه گردانهاي عز الدين قسام و ساير شاخه هاي نظامي با قدرت ، عمق فلسطين اشغالي را هدف قرار داده است و ثابت کرد سامانه هشدار زودهنگام و سامانه گنبد آهنين نمي تواند بين مقاومت و مناطق مهم راهبردي در فلسطين اشغالي حائل شود.
اکنون پس از پيروزي ، اعتراف مي شود که حماس توانسته است به وعده هايش يعني جمع بين سازندگي و مقاومت ،  فعاليت سياسي و فعاليت جهادي و بين سياست و جنگ عمل کند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.