سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

آنچه نظام را از توطئه‎های دشمن بیمه کرده تفکر الهی است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه این نظام را از توطئه‎های مختلف دشمنان بیمه کرده و همین تفکر الهی است





به گزارش گروه استان هاي بشگاه خبرنگاران ، عبدالکریم جمیری پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان شهر چغادک اظهار داشت: اگر در حال حاضر تمام عالمیان از برکات و ثمرات بسیج برخوردارند به خاطر این است که آنان با تاسی از یاران امام حسین (ع) در احیای دین، استقرار حاکمیت الهی و مبارزه با استکبار جهانی همان راه را ادامه داده‎اند.

این مسئول افزود: امام حسین (ع) برای احیا دین جدش به مبارزه با ستمگرانی برخواست که قصد از بین بردن احکام نورانی اسلام و محو دین خدا را داشتند و حاضر شد برای احیا دین اسلام از تمام هستی‎اش بگذرد و دین خدا پا برجا بماند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیجیان با اطاعت از ولایت امر از دین اسلام دفاع کردند و از جان خود گذشتند.

جمیری با بیان اینکه تمام یاران امام حسین (ع) خود را خالص کرده بودند، اضافه کرد: بسیجیان مصداق کامل و تام یاران امام حسین (ع) هستند.

وی خاطرنشان کرد: به حق می‎توان گفت بسیجیانی که با اخلاص در میدان مبارزه علیه استکبار و دفاع از آرمان‎های نظام اسلامی در این میدان وارد شده و از دین و ولایت فقیه و آرمان‎های الهی دفاع می‎کنند مصادیق تام و کامل یاران امام حسین (ع) هستند.

این مسئول یادآور شد: عاشورا استمرار دارد، کربلا هم منحصر به زمین کربلا نیست پس هر مکان و زمانی که انسان در آن از آرمان‎ها ی دینی دفاع و در میدان مبارزه علیه ظلم و ستم حضور پیدا کرده و با تمام توان و تا پای جان و مخلصانه از هیچ کوششی دریغ نکند آن زمین کربلاست و آن روز عاشورا خواهد بود.

جمیری بیان کرد: بهترین الگو برای بسیجیان در عرصه مبارزه و پذیرش خالصانه شهادت و عشق به شهادت و واصل شدن به حق، امام حسین (ع) حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت علی اکبر (ع) است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: تقارن هفته بسیج با دهه محرم، حرکت امام حسین (ع) در دفاع از اسلام و شکل‎گیری بسیج و دفاع بسیجیان از اسلام عزیز در طول دوران انقلاب شکوهمند اسلامی ما شباهت‎های زیادی دارد.

وی تاکید کرد: امروز افتخار ما این است که تابع فرامین ولی امر مسلمین هستیم، زیرا فرمان او را فرمان ائمه اطهار (ع) می‎دانیم و آنچه این نظام را از توطئه‎های مختلف دشمنان بیمه کرده و همین تفکر الهی است./ج1

برچسب ها: بوشهر ، مجلس ، شهادت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.