سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پهلوان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد

تصويب قانون انتخابات جامع نيازمند به‌کارگيري کارشناسان ذي‌ربط است

دبير سياسي جامعه اسلامي دانشجويان با اشاره به اصلاح قانون انتخابات گفت: اصلاح قانون انتخابات مستلزم آن است که دستگاه‌های ذي‌ربط با ارائه نظرات و پیشنهادات کارشناسی خود نمایندگان مجلس را براي تصويب يک قانون کامل و جامع ياري کنند که قانون مصوب شده پاسخگوی تمامي نیازها و مطالبات مردم و جامعه باشد.

محمد پهلوان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه رئیس‌جمهور عالی‌ترین مقام رسمی کشور پس از مقام معظم رهبری محسوب مي‌شودT اظهارداشت: اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری باید تعریف مشخص و متناسب با شخصیت و جایگاه ریاست‌جمهوری ارائه دهد و همه ملزومات آن را در برگيرد در برگیرد.
 
اين فعال دانشجويي ادامه داد: اصلاح قانون انتخابات بايد به دور از جنجال سیاسی و فضاسازی صورت گيرد چرا که مجلس به وظیفه خود يعني قانون گذاری، عمل می کند.

 
 وي با بيان اينکه لازم است اصلاحاتي در نحوه برگزاري و ثبت نام کانديداهاي انتخاباتي صورت گيرد،‌ تصريح کرد: در اصلاح قانون انتخابات قطعا بايد به مسائلي چون هزينه‌هاي انتخاباتي كانديداها و اماكني كه اين هزينه‌ها را تامين مي‌كنند توجه شود تا جلوي برخي بي‌اخلاقي‌هاي انتخاباتي گرفته شود.
 
دبير سياسي جامعه اسلامي دانشجويان در پايان خاطرنشان كرد: اصلاح قانون انتخابات مستلزم آن است که دستگاه‌های ذي‌ربط با ارائه نظرات و پیشنهادات کارشناسی خود نمایندگان مجلس را در جهت تصويب يک قانون کامل و جامع ياري کنند که قانون مصوب شده پاسخگوی تمامي نیازها و مطالبات مردم و جامعه باشد.
 
انتهاي پيام/
 
برچسب ها: اصلاح ، قانون ، مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.