سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"خون آشام‌ها" همچنان حاکم گیشه+تصاوير

فیلم "گرگ و میش: سپیده دم2" همچنان صدرنشین جدول پر فروشترین‌های هفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از آي ام دي بي، "گرگ و میش: سپیده دم2" در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 43.1 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 227 میلیون دلار رساند و جایگاه خود را در صدر جدول پرفروشترین های هفته حفظ کرد.
گارگردان: بیل کاندون
نویسنده: ملیسا روزنبرگ
بازیگران: رابرت پتینسون، کریستین استوارت، تیلور لاتنر......
خلاصه داستان: پس از تولد دختر ادوارد و بلا، بلا و ادوارد از بقیه خون آشام های هم پیمانشان دعوت می کنند تا در کنار هم از دخترشان حمایت کنند ...

"اسکای فال" (سقوط آسمان) آخرین فیلم از سری فیلم های جیمز باند در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 36 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 222 میلیون دلار رساند و جایگاه خود را در رتبه دوم جدول پرفروشترین های هفته حفظ کرد.
گارگردان: سم مندز
نویسندگان: نیل پرویس و رابرت وید
بازیگران: دنیل کریگ، خاوير باردم، نائومی هریس......
خلاصه داستان: در "اسکای‌فال" وفاداری جیمز باند به "ام" مورد آزمون قرار می‌گیرد و این زمانی است که گذشته "ام" فاش می‌شود و "ام آی 6"‌ (اداره اطلاعات خارجی بریتانیا) مورد حمله قرار می‌گیرد.

"لینکلن" در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 25 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 62.2 میلیون دلار و جایگاه خود را در رتبه سوم جدول پرفروشترین های هفته حفظ کرد.
گارگردان: استیون اسپیلبرگ
نویسندگان: دوریس کرنز گودوین، تونی کوشنر
بازیگران: دانیل دی-لوئیس، سالی فیلد، تامی لی جونز......
خلاصه داستان: "لینکلن" درامی افشا کننده است که به واپسین ماه های دوران ریاست جمهوری لینکلن می پردازد. ماه هایی پر آشوب و سرشار از تنش که شانزدهمین رئیس جمهور ایالت متحده را وارد چالش هایی حیاتی کرده است. ملتی که جنگ‌های انفصال و زمزمه هایی جدی در راستای تحولاتی بنیادین، آن‌ها را از هم جدا کرده است.

انیمیشن "خیزش محافظان" در اولین هفته اکران خود با فروش 32.6 میلیون دلاری در رتبه چهارم جدول پرفروشترین های این هفته قرار گرفت.
گارگردان: پیتر رمزی
نویسندگان: ویلیام جویس و دیوید لیندزی ابایر
صداپیشگان: هیو جکمن، آلک بالدوین، ایسلا فیشر ......
خلاصه داستان: داستان این انیمشن درباره "جک فراست"، که یک شورشی و یاغی بدون هیچ مسئولیت پذیری است تا زمانی که پیچ، به عنوان پادشاه کابوس وار دنیا شناخته می شود، نقشه ای برنامه ریزی می کند تا بتواند دنیا را در تاریکی فرو ببرد. اما زمانی که نگهبانان با همکاری خود می خواهند جلوی این اتفاق بزرگ را بگیرند، همه چیز تغییر می کند...

فیلم "زندگی پی" در اولین هفته اکران با فروش 30.1 میلیون دلاری در رتبه پنجم جدول پرفروشترین های این هفته قرار گرفت.
گارگردان: انگ لی
نویسنده: دیوید مگی
بازیگران: عرفان خان، سوراج شلرما، آیوش تاندون.....
خلاصه داستان: زندگی پی درباره پسر جوانی بنام پی پاتل، فرزند یک نگهبان باغ وحش در هندوستان است. پی پاتل در شانزده سالگی همراه خانواده اش از هند به طرف کانادا کوچ می‌کند. خانواده پی در قسمت بار یک کشتی ژاپنی در کنار جانوران باغ وحش به سمت خانه جدید سفر می‌کنند. در میانه راه کشتی غرق می‌شود و پی خودش را در قایق نجاتی به همراه یک کفتار، یک اورانگوتان، یک زرافه زخمی و یک ببر بنگال دویست کیلویی تنها می‌بیند ..../ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.