سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آمادگی دو تیم برای حضور در لیگ دسته یک

آخرین مرحله از رقابتهای لیگ دسته یک کورسی باشگاه های کشور در مواد جاده، به میزبانی هیئت دوچرخه سواری استان آذربایجان شرقی و در شهرستان جلفا برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛آخرین مرحله از رقابتهای لیگ کورسی دسته یک باشگاه های کشور در مواد جاده، از چهاردهم آذرماه به مدت 2 روز به میزبانی هیئت دوچرخه سواری استان آذربایجان شرقی و در منطقه آزاد تجاری ارس و در شهرستان جلفا برگزار خواهد شد.

زمان پذیرش تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات، روز دوشنبه سیزدهم آذرماه از ساعت 14 الی 18 در نظر گرفته شده است و جلسه فنی مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده نیز، ساعت 19 همان روز برگزار می شود.

پس از حضور قطعی تیم شهرداری باغستان برای شرکت در این دوره از رقابتها، تیم پدافند هوائی نیز حضور خود را در آخرین مرحله از رقابتهای لیگ دسته یک کورسی باشگاه های کشور در مواد جاده اعلام کرد.

در تیم پدافند هوائی؛ ( اشکان رضایی، بهمن میرزائی، علیرضا فتاحی، مهدی میری) به عنوان رکابزن، موسی الرضا قلیچی به عنوان سرپرست، حسین زرین فر به عنوان مربی و علی صفرزاده به عنوان مکانیسین، ترکیب این تیم را برای حضور در این رقابتها تشکیل می دهند./با
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.