سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

فرمایشات رهبری را نصب‌العین قرار دهیم

امام جمعه بوکان گفت: برای رسیدن به سعادت فرمایشات رهبری را در تمام زندگی خود نصب‌العین خود قرار دهیم.

عبدالرحمن خلیفه‌زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را به کار می‌برند تا مردم ایران را از مسیری که در پیش گرفته‌اند باز دارند.

وی با اشاره به تحریم‌ها علیه ایران، تصریح کرد: دشمنان نظام برای اینکه مردم را نسبت به نظام بدبین کنند از هر راهی برای اعمال تحریم‌ها استفاده می‌کنند.

خلیفه‌زاده با تاکید بر تبعیت از ولایت‌فقیه، افزود: تبعیت از ولایت‌فقیه را باید سرلوحه امور خود قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با نصب‌العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری می‌توانیم به موفقیت‌های بی‌شماری در زندگی اجتماعی و شخصی خود دست یابیم.

امام جمعه بوکان در ادامه با بیان اینکه خداوند همواره با مسلمانان است، گفت: در حمله اسرائیل به فلسطین نیز این را مشاهده کردیم و هم اکنون شاهد هستیم که اسرائیل پس از یک هفته حمله به فلسطین عقب‌نشینی و صلح کرد.

خلیفه‌زاده با بیان اینکه این حمله برای جوامع اسلامی درس عبرت شد، اظهار داشت: عدم کمک جوامع اسلامی به مردم فلسطین جای تأسف دارد.

وی با بیان اینکه دول اسلامی هیچ کمکی به مردم فلسطین نکردند، تصریح کرد: مردم مسلمان در برابر کشتار مردم فلسطین سکوت کردند و در این میان هیچ کمک مالی و معنوی به آن‌ها نکردند.

خلیفه‌زاده اعلام کرد: مسلمانان باید اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

وی افزود: اتحاد و انسجام مسلمانان می‌تواند دژ محکمی در برابر آمریکا و هم دستان او باشد و این موضوع را نباید به فراموشی بسپاریم./س

برچسب ها: فرمایشات ، بوکان ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.