سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ هدف غربی‏ ها از سفر به خاورمیانه؛

پیگیری راهبرد های استعماری و استکباری ‏شان است

امام جمعه دماوند گفت: تنها هدف غربی‏ ها از انجام سفر به منطقه خاورمیانه، پیگیری راهبرد های استعماری و استکباری ‏شان است.

حجت ‏الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: ایران اسلامی با گشایش منطقه پنجم امام محمد باقر(ع) در نیروی دریایی سپاه برای صیانت از جزایر همیشه ایرانی تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی نشان داد که هرگز از منافع به‏ حق خود دست بر نخواهد داشت.

وی ادامه داد: پیام دیگر ایران اسلامی به سران کشور های منطقه خلیج فارس این است در عوض اتکا به قدرت‏ های پوشالی غربی، درصدد جلب اعتماد مردم خود برآیند.

علاءالدینی اضافه کرد: سران دولت های عربی باید با مروری بر دروس تاریخی خود فراموش نکنند که استکبار جهانی برای مزدوران دست ‏نشانده ‏شان تاریخ مصرفی معین در نظر می‏ گیرد.

امام جمعه دماوند افزود: برگزیدن روندی دیکتاتورمآبانه و پناه بردن به لانه دشمنان اسلام، سرنوشت ستم ‏گران را به بن‏ علی ‏ها، مبارک‏ ها و قذافی‏ ها گره می ‏زند.

وی ادامه داد: «دروغ‏ محوری» به عنوان اصلی واضح و مبرهن در تبلیغات نامزد های هر دو حزب دموکرات و جمهوری ‏خواه در دل‏ سردی مردم آمریکا از دولت‏ مردان این کشور مزید بر علت شد.

علاءالدینی ادامه داد: ترسیم آینده ‏ای روشن در پروسه تبلیغاتی نامزد های انتخاباتی آمریکا همواره دروغی بزرگ بوده و هست و نبود تغییری در سیاست ‏های داخلی و خارجی این کشور در دوره چهار ساله زمام ‏داری اوباما بر مسند کاخ سفید، مهر تأییدی بر این مدعاست و مردم آمریکا و جهان می‏ دانستند که نباید دلخوش به تغییرات دوباره وعده داده شده او باشند.

وی تصریح کرد: خروج نام گروهک ملعون و منفور منافقان از لیست گروه ‏های تروریستی و همچنین تشدید فشار های اقتصادی و سیاسی بر ایران اسلامی، اقدامات شنیع اوباما در بسته وعده‏ های دروغین تغییرات این دست‏ نشانده صهیونیسم بین ‏الملل است که ما ایرانی ‏ها کاملاٌ با آنها آشنا هستیم./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.