سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر سومین جشنواره سلامت:

امسال بیش از 2000 اثر به دبیرخانه جشنواره سلامت ارسال شده است

دبیر سومین جشنواره سلامت اعلام کرد امسال بیش از 2000 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

به گزارش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛دکتر فاطمه رخشانی مدیرکل آموزش سلامت و دبیر سومین جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره سوم سلامت تمام شده و نزدیک به 900 نفر ثبت نام کردند ولی چون هر نفر 4 اثر می تواند ارسال کند و اکثر افراد بین 2تا 3 اثر فرستاده اند لذا مهلت ارسال اثر را تمدید نکردیم تا بتوانیم آثار را داوری کنیم.
 
وی افزود: محورهای جشنواره رسانه های دیداری و شنیداری، دیجیتال و قسمت مربوط به آثار چاپی است که امسال اضافه شده است و قسمت های جنبی که پزشک خانواده و سالمندان هستند.
 
وی ادامه داد: داوری آثار از هفته آینده شروع می شود و در مرحله ابتدایی آثاری که در تعریف های ما نیست کنار می روند، در مرحله میانی آثار توسط داوران بررسی و نهایی می شوند و سعی می کنیم نتایج را تا آخر آذرماه و اوایل دی ماه اعلام می کنیم تا در دوم بهمن ما جشنواره برگزار شود.
 
وی اظهار داشت: امسال تعداد برگزیده ها کمتر می شود تا از معیارهای کیفی عبور نکنیم و اگر اثر برتری در بخشی نبود اعلام نمی کنیم و سعی می کنیم کل برگزیدگان از 40 نفر بیشتر نشوند.
 
وی با اعلام برگزار نشدن بخش بین المللی جشنواره گفت: در بخش بین الملل هم اقداماتی انجام شده و برخی از کشورها فقط اثر ارسال کرده اند و چون احتمال شرکت آنان در مراسم پایانی جشنواره کم بود روی برگزاری این بخش  امسال تاکیدی نداریم./ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.