سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش مذبوحانه صهیونیستها برای جبران شکست غزه

از آغاز حمله رژیم صهیونیستی به غزه، نيروهاي اشغالگر براي جبران شكست خود در برابر مقاومت فلسطين، بيش از 260 فعال فلسطینی را در كرانه باختري دستگير كرده اند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبری العالم، با شدت گرفتن روند اين بازداشت ها، در 24 ساعت گذشته 55 فلسطيني در مناطق مختلف كرانه باختري دستگير شده اند كه از ميان آنها مي توان به 5 نمايندۀ حماس در مجلس، از جمله "محمود الرمحي" دبيركل شوراي قانونگذاري فلسطين اشاره كرد.
 
"عبدالجابر الفقهاء" عضو فراكسيون حماس در شوراي قانونگذاري فلسطين، در این باره گفت: رژيم صهيونيستي تلاش مي كند تا بر شكست خود سرپوش بگذارد، به همين دليل و با توجه به سرشكستگي آن در مقابل مقاومت در غزه، در برابر فلسطينیان ساکن كرانه باختري عرض اندام مي كند.
 
"عبدالله عبدالله" رئيس كميته سياسي شوراي قانونگذاري فلسطين نيز گفت: بي ترديد جنگ رژيم صهيونيستي عليه فلسطيني ها پايان نيافته است و ممكن است جنگ از حملات هوايي به غزه، اکنون به كرانه باختري منتقل شده باشد.
 
"واصل ابويوسف"، عضو كميته اجرايي سازمان آزادي بخش فلسطين نیز تصریج کرد: رژيم صهيونيستي تلاش مي كند تا با هدف دستگيري رهبران فلسطين وارد كرانه باختري شود.
 
ناظران بر اين باورند كه جنگ غزه ثابت کرد دوران يكه تازي رژیم صهیونیستی به پايان رسيده است و هيچ گاه شرایط به قبل از شهادت شهيد احمد الجعبري، فرمانده عالي رتبه گردان هاي قسام بازنخواهد گشت.
برچسب ها: اسرائیل ، بازداشت ، غزه ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.