سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار لاریجانی با سید حسن نصرالله

تقدیر از حمایت های همه جانبه رهبری،دولت و ملت ایران از مقاومت در فلسطین و لبنان

رئيس مجلس شوراي اسلامي با دبيرکل حزب الله لبنان ديدار کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز پیش از ترک لبنان ، با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله دیدار کرد.
در این دیدار که غضنفر رکن آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران و هیات پارلمانی همراه نیز حضور داشتند، آخرین تحولات منطقه به ویژه تحولات اخیر غزه بررسی شد.
دبیرکل حزب الله نیز ضمن تبریک متقابل پیروزی ملت و مقاومت فلسطین در غزه به مسئولان جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران، پیروزی مقاومت در جنگ اخیر غزه را دستاورد راهبردی و بزرگ در راستای تقویت توان نظامی مقاومت و قدرت بازدارندگی گروه های مقاومت فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی خواند.
سید حسن نصرالله با تقدیر از حمایت های همه جانبه رهبری، دولت و ملت ایران از مقاومت در فلسطین و لبنان، تاکید کرد بی شک جمهوری اسلامی ایران شریک اصلی در پیروزی های مقاومت در سال های گذشته در لبنان و فلسطین است.
لاریجانی در این دیدار با تبریک پیروزی مهم و تاثیرگزار ملت و مقاومت فلسطین بر دشمن صهیونیستی، این پیروزی را مرهون روحیه وصف ناپذیر ملت فلسطین و پایداری و نبرد شجاعانه گروه های مقاومت فلسطینی خواند و تاکید کرد پیروزی اخیر که در تداوم پیروزی مقاومت اسلامی لبنان در جنگ 33 روزه و مقاومت فلسطین در جنگ 22 روزه غزه به دست آمد، قدرت مقاومت در منطقه را تثبیت و ضعف و ناتوانی رژیم پوشالی صهیونیستی را به خوبی آشکار ساخت.
لاریجانی بر حمایت اصولی جمهوری اسلامی ایران از مبارزات ملت های منطقه به ویژه ملت قهرمان فلسطین و لبنان علیه اشغالگران صهیونیست تاکید کرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.