سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار نيروهاي گارد مرزي حماس در مرز نوار غزه و فلسطين اشغالي

نیروهای گارد مرزی جنبش حماس با هدف تثبیت آتش بس در مراکز خود در نزدیکی مرز نوارغزه و فلسطین اشغالی مستقر شدند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ اسلام شهوان سخنگوی وزارت امور داخلی دولت حماس شنبه گفت فتحی حماد وزیر امور داخلی حماس به همه دستگاههای امنیتی و پلیس دستور داده است فعالیت عادی خود را از سربگیرند و به مراکز و مقرهای استقرار خود در پیش از جنگ غزه در شهرها و مناطق مرزی بازگردند.

شاهدان اعلام کردند نیروهای گارد مرزی حماس با هدف تثبیت موافقت نامه آتش بس با اسرائیل که از چهارشنبه شب به مرحله اجرا درآمده است در مراکز خود در طول مرز نوار غزه مستقر شدند.

اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت حماس پنجشنبه از همه گروههای فلسطینی خواسته بود به موافقت نامه آتش بس احترام بگذارند و آن را اجرا کنند .

هنیه از دستگاههای امنیتی در دولت حماس خواست اجرای موافقت نامه آتش بس را پیگیری کنند.شهوان افزود در حمله هشت روزه اسرائیل به نوار غزه هفده مرکز امنیتی و پلیس کاملا تخریب شد و یازده مرکز دیگر آسیب دید.

شهوان خاطرنشان کرد شماری از ماموران پلیس جمعه شب برای حفظ جان شهروندان از حملات اسرائیل به شرق خان یونس در جنوب نوار غزه اعزام شدند.این اولین باری است که ماموران پلیس حماس به شکل علنی به منطقه حائل بین نوار غزه و اسرائیل تا این حد نزدیک شده اند.
برچسب ها: حماس ، غزه ، فلسطین ، استقرار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.