سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

35 ساعت بازی برای ثبت در کتاب رکوردهای گینس

جالب است بدانیم 2 تیم باشگاهی هند برای حضور در کتاب رکوردهای گینس 35 ساعت با یکدیگر بازی کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در عجیب ترین مسابقه فوتبال جهان بازیکنان 2 تیم گاستولدال استارس وال استارس هند مسابقه ای را با زمان 35 ساعت برگزار کردند که در این دیدار عجیب 2100 دقیقه ای 626 گل از خط دروازه ها عبور کرد.

این بازی با نیت کمک به خیریه برگزار شد و آنقدر برای تماشاگران جذاب بود که اکثر قریب به اتفاق آنها تا پایان بازی بیدار ماندند و عده دیگری هم از مردم به فراخور زمان بازی در ساعت مورد نظرشان وارد ورزشگاه می شدند.

عواید این بازی که 30 هزار پوند بود برای ساخت یک مدرسه در هند اختصاص یافت که در نوع خود جالب به نظر می رسد و اگر بارش سیل آسای باران نبود این بازی می توانست به مدت طولانی تری برگزار شود.

در این بازی که به خاطر ثبت در کتاب رکورد گینس و همچنین طولانی بودن زمان آن 2 تیم با 18 بازیکن به جای 11 بازیکن به میدان آنده بودند حق 9 تعویض داشتند در نهایت چندین بازیکن از این 2 تیم 18 نفری به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شدند و آنقدر به نفس زدن افتاده بودند که دیگر توان تکان خوردن نداشتند.

هر بازیکن به طور میانگین به مدت 3 ساعت در زمین بود و به مدت 5 دقیقه فرصت تعویض و استراحت داشت همچنین هیچ یک از اعضای تیم ها حق ترک زمین بازی را در حین برگزاری مسابقه نداشتند و دقیقاً قوانین فوتبال پیاده شد ضمن اینکه 3 تیم داوری هم این دیدار را قضاوت کردند./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.