سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای موفقیت،شیوه نگرشمان را تغییر دهیم

یک روانشناس گفت: شیوه نگرش ما تاثیر بر بینش و کنترل احساسات عامل ی مهم بر افزایش موفقیت است.

حیدری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، افزود: بین بروز احساسات و کنترل آن تفاوت بسیار است، شیوه نگرش ما روند احساساتمان را متوقف نمی کند اما اجازه غلبه احساسات بر افکارمان را نیز نمی دهد.
وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه برخی از افراد اجازه می دهند که احساساتمان بر آنان مسلط شود.از هر پنج قربانی تصادف های مرگبار یک نفر طی شش ساعت قبل از تصادف درگیر مشاجره بوده است.
وی در ادامه اظهار داشت: بدون شیوه نگرش خوب هرگز به آنچه شایسته هستیم دست نمی یابیم، شیوه نگرش ما با تاثیر بر بینش و کنترل احساسات عامی مهم بر افزایش موفقیت است.
حیدری در ادامه با اشاره به اینکه ما در مقابل شیوه نگرشمان مسئولین اظهار داشت: سرنوشت ما هرگز بر پایه گله و شکایت یا توقعات بالا تعيین نمی شود، زندگی پر از شگفتی است و انطباق این شگفتی ها با شیوه نگرشمان فرآیند همیشگی است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: ما خودمان انتخاب می کنیم اکنون چه نگرشی داشته باشیم و این انتخابی مستمر است، افرادی که مسئولیت طرز فکرشان را به عهده نمی گیرند اغلب به خاطر مشکلاتشان دیگران را سرزنش می کنند، بی تردید بزرگترین روز زندگی مان که همان روز موفقیت ما خواهد بود روزی است که بی کم و کاست مسئولیت طرز فکر خود را به عهده بگیریم./ز
برچسب ها: موفقیت ، نگرش ، روانشناس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.