سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

80 درصد ساکنان سرزمين‌هاي اشغالي رژیم صهیونیستی را پیروز جنگ غزه نمی دانند

نتايج يک نظرسنجي جديد نشان مي‌دهد که از هر پنج نفر ساکن سرزمين‌هاي اشغالي فقط يک تن بر اين باور است که رژيم اسراييل در جنگ هشت روزه عليه نوار غزه تحت محاصره پيروز شده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، نتايج اين تحقيق نشان داد که ۲۹ درصد از شرکت‌کنندگان معتقد هستند حماس پيروز اين جنگ بوده و ۲۰ درصد ديگر مي‌گويند که رژيم اسراييل در اين جنگ برنده شده است.
 
۴۶ درصد از شرکت کنندگان در اين نظرسنجي نيز مي‌گويند که هيچ طرفی پيروز نبوده و ۵ درصد نيز پاسخي نداده‌اند.
 
نتايج اين نظرسنجي نشانگر يک حس نااميدي ميان ساکنان سرزمين‌هاي اشغالي در نتيجه پيروز شدن حماس در آخر اين حملات خونين به غزه تحت محاصره است.
 
اين تحقيق همچنين نشان داد که فقط دو پنجم ساکنان سرزمين‌هاي اشغالي احساس مي‌کنند بنيامين نتانياهو، نخست وزير رژيم اسراييل در طول اين جنگ عملکرد خوبي داشته است.
 
رژيم اسراييل در ۱۴ نوامبر طي جنگي هشت روزه حملات خونين خود را عليه غزه تحت محاصره آغاز کرد. در اين حملات بيش از ۱۶۰ فلسطيني از جمله زنان و کودکان کشته و حدود ۱۲۰۰ تن نيز زخمي شدند .
 
مبارزان جنبش مقاومت فلسطين نيز در واکنش به حملات خونين رژيم تل آويو به غزه بي‌وقفه به سوي شهرهاي اسرائيل راکت و موشک پرتاب ‌کردند که در پي آن دست‌کم پنج اسرائيلي از يک سرباز کشته شدند.
 
شماري از سياستمداران اسرائيلي نيز در ۲ آذر آتش‌بس اخير را به عنوان شکستي براي نتانياهو توصيف کردند و از نخست وزير رژيم اسرائيل خواستند به دليل ناکامي در رسيدن به اهداف تهاجم عليه غزه از مقام خود استعفا کند.
برچسب ها: ساکنان ، اسرائیل ، جنگ ، غزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.