سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلفن 500 پورت با تکنولوژی IP توسط پژوهشگران کشور ساخته شد

از قابلیت های تلفن 500 پورت پست صوتی، نرم افزار صورت حساب و گزارش های ترافیکی است.

دکتر بهراد متخصص مخابرات در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت:  تلفن 500 پورت با تکنولوژی IP در کلیه سازمان ها و ادارات قابلیت استفاده به عنوان یک سوییچ IP با امکانات و Feature متنوع مخابراتی را دارد که علاوه بر ترمینال های gsx-500a،ip  امكان پشتیبانی از x6 مشترک AB، Wire، را فراهم می کند که با دارا بودن  اين ویژگی یاد شده ، می توان مورد استفاده تلفن های معمولی و کاهش هزینه را موثر باشد.

وی تصریح کرد: از قابلیت های این محصول پست صوتی، نرم افزار صورت حساب گزارش های ترافیکی است .از ابتدای سال 1389 سخت افزار سیستم طراحی شد که پس از سه ویرایش مختلف و نمونه سازی مهندسی و تولید در تعداد، به صورت پیشرفته در آمده است.

وی اظهار داشت: مشابه خارجی سیستم سه برابر قیمت تمام شده ی داخلی است علاوه بر آن مشتری رضایت کافی از محصول مشابه خارجی ندارد زیرا در زمینه خدمات پس از فروش نیاز به صرف زمان و هزینه ی زیاد دارد و هم طیف خواسته های بومی در یک محصول خارجی پوشش داده نمی شود .

وی خاطر نشان کرد: نمونه خارجی محصول یاد شده با امکانات بسیار کند طراحی شده به طوری که نیازمندی های بومی ایران را تامین نمی کند./ع2
برچسب ها: پژوهشگر ، پورت ، تکنولوژی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.