سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آلفا با کمک مازراتی دوباره جان می‌گیرد

آلفارومئو برای فروش نیست. این مسئله بارها به شکل‌ها و عناوین مختلفی توسط سرجیو مارکیونه اعلام شده است. مارکیونه امپراتوری رو به رشدی در صنعت خودروسازی دارد که آلفارومئو هم شامل آن می‌شود

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران گروه فولکس‌واگن بارها تلاش کرده است که این برند معروف را بخرد اما فیات از آن سر باز زده است. فیات به راستی چه نقشه‌ای برای آلفارومئو دارد که به هیچ وجهی حاضر نیست آن را رها کند؟ خط تولید این کارخانه در حال حاضر شامل دو مدل هاچ‌بک به نام‌های MiTo و جولیتا است. این خط تولید با ورود مدل‌های جدید در آینده گسترش خواهد یافت.

مارکیونه در مصاحبه با یکی از رسانه‌های اروپایی اعلام کرد که آلفا با کمک شاسی دیفرانسیل عقبی که از مازراتی قرض خواهد گرفت، می‌تواند یک مدل سدان محبوب جدید تولید کند. منظور از این شاسی جدید احتمالا ساختار مدل جدید مازراتی Ghibli است که به نوعی در مقابل مدل بزرگتر کواتروپورته قرار می‌گیرد.
اگر این نقشه‌ عملی شود، مدل جدید آلفا با کمک مازراتی در ایتالیا ساخته و به بازارهای مختلف جهان فرستاده خواهد شد. این مدل جای مدل از رده خارج سدان 166 را خواهد گرفت که تولید آن در 2007 متوقف شد.
هر دو کارخانه مازراتی و آلفا رومئو توسط یک مدیر اجرایی یعنی هارلد وستر اداره می‌شوند و در تولید مدل آلفا 4C نیز با یکدیگر کاری داشتند. محصولات آینده آلفا، سدان جدید جولیا است که جایگزین مدل قدیمی 159 خواهد شد و همچنین مدل جدید اسپایدر است که در کنار مدل مزدا MX-5 میاتا در حال توسعه است. مارکیونه از تایید وجود یک مدل آلفا کراس‌اوور طفره رفت ولی گفت که اگر چنین خودرویی ساخته شود، مطمئنا ساخت آن در ایتالیا خواهد بود؛ بر خلاف مازراتی لوانته جدید که در آمریکا توسط جیپ تولید خواهد شد.

برچسب ها: بازار ، ماشین ، مازراتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.