وی افزود: یکی از مباحثی که عمدتاً مورد انتقاد واقع می شد، بحث کپی کردن منابع دروس اساتید بدون ذکر نویسنده بوده كه این مسئله نه تنها در مقالات بلکه در جزوات درسی نیز دیده می شد، از این پس بعد از ایجاد الکترونیکی کردن دانشگاه ها که باعث یکسان سازی مباحث مطروحه می شود این پدیده بسیار کاهش پیدا می کند.
وی خاطر نشان کرد: در این طرح با ایجاد کمیسیون های مختلف که در بردارنده ی اساتید مجرب آن رشته ی تحصیلی را شامل می شود ،یک جزوه ی واحد که مورد تصویب وزارت علوم باشد ایجاد شده که البته این جزوه ی تعیین شده 70 درصد آن بدون تغییر و 30 درصد محتوا بنا به روز رسانی مطالب قابل تغییر است./ع2