سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشيه هاي پزشكي اين هفته عنوان شد؛

37 میلیارد تومان پول زیرمیزی به مردم برگردانده شد /بیماران فقط به صندوق بیمارستان پول واریز کنند

تبلیغات کاذب درباره ی درمان انواع سرطان، پلمپ مرکزغيرقانوني چشم و هشدار بیمارستانها به مردم درباره واریز پول به هر حسابی غیر از صندوق بیمارستان مهمترین حاشیه های پزشکی این هفته است.

به گزارش خبرنگاربهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران: رئیس اداره نظارت و درمان وزارت بهداشت می گوید که در شش ماه اول امسال در حوزه غذا و دارو 37 میلیارد تومان زیرمیزی گرفته شد که تعزیرات این مبلغ را به مردم برگرداند.
 
رضوی در ادامه گفت: طبق برآورد های انجام شده کسانی که زیر میزی می گیرند تنها زیر 10 درصد هستند.
 
**بیماران فقط به صندوق بیمارستان پول واریز کنند
 
بنابه این گزارش متاسفانه در چند بیمارستان تهران افرادی سودجو با خانواده بیماران تماس گرفتند که بیمار بد حال آنها نیاز فوری به دارو دارد و باید پولی را به شماره حسابی که به آنها می دهند واریز کنند.
 
اما بیمارستان ها به مردم هشدار می دهند که به هیچ وجه پولی را به هر حسابی غیر از صندوق بیمارستان واریز نکنند و حتی اطلاعیه هایی به بیماران داده شده که به هیچ عنوان پول به حساب کسی غیر از پذیرش بیمارستان واریز نکنند.
 
** پلمپ مرکزی که با گرفتن عکس از چشم بیمار بیماری را تشخیص می دهد

 
دکتر صفاتی بازرس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه گفت: متاسفانه این مرکز از سادگی مردم سوء استفاده کرده و با گرفتن عکس از چشم انها انواع مواد عجیب وقریب را برای انواع بیماری ها تجویز می کرده که از جمله آنها می توان به نان کپک زده برای کهیر اشاره کرد.
 
** فریب درمان انواع سرطان با دستگاه سایبرنایس نخورید

 
دکتر اکبری رئیس مرکز تحقیقات سرطان در ادامه تصریح کرد: چنین تبلیغی نشان می دهد این افراد اولا سرطان را نشناختند زیرا این بیماری بروز محلی دارد و چطور ممکن است با درمان جراحی رادیویی موجی آن را از بین برد.
 
وی گفت: 10 میلیارد پول این دستگاه است که فقط می خواهند هزینه آن را در بیاورند و از طریق یک سری دلال به این تبلیغات کاذب اقدام کردند.
برچسب ها: حاشیه ، پزشکی ، درمان ، پول ، دارو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.