سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزيردولت هنيه:

ايمان مبارزان فلسطيني عامل اصلي پيروزي بود

وزير اوقاف و امور ديني در دولت مردمي فلسطين در نوار غزه، ايمان مبارزان فلسطيني را عامل اصلي پيروزي آنها بر دشمن صهيونيستي دانست.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ اسماعيل رضوان در گفتگو با شبکه تلويزيوني الاقصي، درباره پيروزي مقاومت بر رژيم صهيونيستي گفت: حمله اشغالگران صهيونيست به کودکان و زنان نشانه شکست آنها بود. امروز روز پيروزي، عزت و کرامت است.

دولت غزه همه امکانات خود را در اختيار مقاومت قرار داده بود. مقاومت بر حفظ آمادگي و افزايش توان خود تاکيد دارد. دهها هزار نفر در غزه حافظ قرآن هستند و افزايش قدرت ايماني مردم غزه در دستور کار اين وزارتخانه بوده است. اينها نسل حامي مقاومت هستند.

رضوان از عملکرد شبکه الاقصي در طول جنگ غزه تقدير کرد و گفت: ما از عملکرد رسانه ها تشکر مي کنيم و به خبرنگاران شهيد درود مي فرستيم. عملکرد رسانه ها حتي از شليک موشک و خمپاره ارزشمندتر بود. ما به هر کسي که در اين پيروزي سهم داشت، درود مي فرستيم.

وي خاطر نشان کرد: تلاش براي تربيت نسل مومن و مسلمان در نوار غزه ادامه خواهد داشت. جوانان در غزه خواهان شهادت هستند و آنها عمق رژيم صهيونيستي را هدف قرار دادند و ارکان اين رژيم را به لرزه درآوردند.

برچسب ها: هنیه ، فلسطین ، ایمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.