سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

محدودیت‌های ترافیکی شمال در تاسوعا و عاشورا

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در محورهای مازندران در حال اجرا است

 

محمدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با اعلام اینکه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران اجرایی می‌شود،افزود ایجاد محدودیت‌های ترافیکی برای افزایش ایمنی، ایجاد کشش روانی و تسهیل در امر عبور و مرور اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه تردد موتورسیکلت از ساعت 12 دیروز تا ساعت 24 روز یکشنبه 5 آذر از محور کندوان، کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه و برعکس ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج چالوس همچنان ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه : تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز یکشنبه 5 آذر از سمت کرج به مرزن‌آباد ممنوع است گفت: 5 آذر نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه است.

محمدنژاد درباره تردد انواع وسیله نقلیه در محور هراز افزود: تردد تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است و عبور و مرور انواع کامیون‌ها به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 دیروز و از ساعت 6 صبح تا 24 پنج دوم، سوم، شنبه و پنجم آذر از این محور ممنوع است.

بگفته وی : تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز یک شنبه 5 آذر ماه از رودهن محدود مشاء به سمت آمل ممنوع است. عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 و 30 دقیقه همین روز تا ساعت 24 از آب اسک تا رودهن یک‌طرفه است.

محمدنژاد درباره وضعیت تردد انواع وسیله نقلیه در محور فیروزکوه تصریح کرد: اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور فیروزکوه دوباره از از ساعت 6 صبح تا 24روزهای دوم،سوم چهارم و پنجم از تهران به قائمشهر در مورد تردد تریلر‌ها اجرایی می‌شود.

محمدنژاد در پایان بیان داشت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 71-3287070-0151 و خط امین 2182934 به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی وضعیت راه‌های مازندران است./س

برچسب ها: ترافیکی ، عاشورا ، تاسوعا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.