سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تولید پنیر به صورت اولتر فیلتر سودمند است

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: به جای پنیر پاستوریزه بسته‌بندی شده تولید پنیر اولتر فیلتر بسیار سودمند و مفید به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حسین پیرموذن در جلسه کار گروه توسعه کشاورزی استان اردبیل افزود: امروز در تمام دنیا تولید پنیر اولتر فیلتر مرسوم شده چرا که در تولید این پنیر کارخانه‌ها بیش از پنج کیلو در مصرف شیر صرفه‌جویی کرده و با قدرت تخمیر بالاتر می‌توانند محصول‌شان را در کمتر از 24 ساعت تولید و روانه بازار کنند.

وی گفت: گرایش به تولید پنیر‌های اولتر فیلتر به کاهش هزینه‌ها و سودآوری کارخانه‌ها نیز کمک می کند که در این باب ضرورت دارد تولیدکنندگان ما در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به این سمت گرایش پیدا کنند.

پیرموذن افزود: ما در بخش کشاورزی می‌توانیم زمینه‌های حمایتی خوبی را از تولید کنندگان فراهم آوریم به طوری که ما تشکیل کار گروه تولید ملی در استان را حیاتی می‌دانیم.

وی با ابراز خرسندی از اختصاص 67 میلیارد تومان اعتبار در این حوزه برای تقویت صنایع تبدیلی گفت: توسعه کشور قطعاً با حمایت از تولید ملی میسر می شود و در این زمینه باید فرصت‌های به وجود آمده را غنیمت بشماریم تا تولید داخلی رونق بگیرد.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل در ادامه با اشاره به اولویت توسعه کشاورزی استان اردبیل افزود: در حمایت از واحدهای تولیدی بیش از عمل، شعار دادیم در حالی که پویایی و به حرکت در آوردن چرخه‌های تولیدی واحدهای صنعتی نیازمند برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های اصولی است./س 

برچسب ها: اردبیل ، تولید ، پنیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.