سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كاشفي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نحوه صدور برخي مدارک و قراردادها در اولويت بررسي تيم تحقيق از دانشگاه آزاد قرار گيرد

مسئول بسيج دانشگاه شهيد بهشتي درباره اولويت‌ رسيدگي در تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد گفت: اولويت اين کميته بايد رسیدگی به نوع مداركي باشد كه براي اشخاص مختلف صادر شده است و همچنين صحت مبالغ قراردادهايي كه به اسم فعاليت‌هاي پژوهشي ميان اشخاص و سازمان‌هاي خاص منعقد شده است.

 كاشفي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهميت تشكيل كميته تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامي اظهارداشت: با تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد نقاط قوت و ضعف این دانشگاه در گذشته مشخص مي‌شود و اين مي‌تواند کمکي براي اصلاح هرچه بيشتر امور دانشگاه در آينده باشد.

اين فعال دانشجويي درباره اولویت‌های کاری کمیته  تحقيق و تفحص گفت: یکی از اولویت‌های اصلی کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد بايد  رسیدگی به نوع مداركي باشد كه براي اشخاص مختلف صادر شده است و همچنين صحت مبالغ قراردادهايي كه به اسم فعاليت‌هاي پژوهشي ميان اشخاص و سازمان‌هاي خاص منعقد شده است.

وي دانشگاه آزاد را یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزشی خواند و ادامه داد: اين كميته همچنين بايد به موضوعات ديگري مبني بر استفاده از اموال دانشگاه آزاد به صورت شخصی و حقوق‌های کلان برای کارکنان این دانشگاه را نيز مورد پيگيري و رسيدگي قرار دهد.

 كاشفي به انجام تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در دوره هفتم مجلس اشاره كرد و گفت: در آن  دوره تمامی ابعاد  در دانشگاه آزاد اعم از مسائل آموزشی، دانشجویی، پژوهشی، بحث‌های مالی و مدیریتی مورد بررسی قرار گرفت، ولی متاسفانه تا پایان عمر مجلس هفتم  نتیجه‌ای حاصل نشد.
 
مسئول بسيج دانشگاه شهيد بهشتي با بیان اینکه قوه قضائیه و قوه مجریه نیز باید در تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد به مجلس کمک کنند،  خاطر نشان كرد: قوه مجریه می‌تواند از طریق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنين قوه قضائیه نیز اتهامات مطرح شده در این  كميته را مورد رسیدگی و پيگيري جدي قرار دهند.  

انتهاي پيام/

 
 
 
 
 
 
 
برچسب ها: دانشگاه ، حزب ، تحقیق ، تفحص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.