سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ رئیس مرکز بخش سنجش وزارت آموزش و پرورش؛

داوطلبان آزمون اعزام به خارج فرهنگیان با 2 برابر ظرفیت، پذیرفته می شوند/ آغاز گزینش، هفته آینده

رئیس مرکز بخش سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون اعزام به خارج فرهنگیان که در اردیبهشت ماه 91 برگزار شد ؛ داوطلبان آن با 2 برابر ظرفیت پذیرفته شدند.

عبدالامیرعرفی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در مشهد با اشاره به مصاحبه و گزینش پذیرفته شدگان در آزمون که از هفته آینده قراراست انجام شود افزود: با هماهنگی انجام شده با مرکز سنجش و مرکز بین الملل ، زمان امتحان سال آینده اعلام خواهد شد.

وی مشخص بودن رتبه هر داوطلب و این که آخرین رتبه قبولی نسبت به رتبه فرد اعلام شده را از ویژگی های آزمون امسال دانست گفت: به دلیل اینکه سئولات فقط مربوط به یک طراح سوال نباشد چند نمونه سوال طراحی شده استکه فضای امنی برای پاسخگوئی در محل برگزاری آزمون ایجاد شود.

عرفی از برگزاری امتحانات نیم سال اول دانش آموزان از ابتدای دی تا 25 دی ماه خبر داد و یادآور شد: سوالات امتحانی 6 عنوان کتاب درسی از بانک سوال ارائه می شود؛ در این حال تمامی سوالات امتحانی باید از تنوع برخوردار و پاسخ نامه ها مدیریت شده باشد.

رئیس مرکز بخش سنجش وزارت آموزش و پرورش اذعان داشت: با مدیریت پاسخ نامه ها ریز محدوده جواب سوالات مشخص شده که این طرح به صورت آزمایشی در چند ماده درسی در امتحانات دی ماه اجرا و در خردادماه به صورت رسمی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین فعالیت های مرکز سنجش ارائه سوابق تحصیلی دانش آموزان به سازمان سنجش می باشد تأکید کرد: دانش آموزان که از سال 84 به بالا موفق به اخذ دیپلم شده اند برای ارائه سوابق تحصیلی خود جهت شرکت در کنکور 92 می توانند به سایت www.aee.medu.irمراجعه و در صورت مغایرت از طریق سایت اقدام نمایند./س
برچسب ها: آزمون ، فرهنگیان ، خارج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.