سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناامیدی آماده ترین اعزامی به مسابقات تیراندازی اهداف پروازی هند؛

امیدی به مدال ندارم برای کسب تجربه می روم

مسعود عزیزیان تیرانداز اهداف پروازی کشورمان در خصوص مسابقات آسیایی هند گفت: در مسابقات هند شانسی برای کسب مدال ندارم تنها برای کسب تجربه در این مسابقات حضور دارم.

مسعود عزیزیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط تمرینات و برگزاری اردوها خوب نیست تاکنون با مشکل کمبود فشنگ روبرو بوده ایم و اکثر تمرینها به دلیل همین مشکل لغو شد با توجه به سیاست فدراسیون در برابر اهداف پروازی و نداشت شرایط مساعد به مقام گرفتن در این مسابقات امیدی ندارم و تنها برای کسب تجربه و مشاهده ی عملکرد تیراندازان کشورهای دیگر در رقابت ها حضور دارم.

وی افزود: تمام تمریناتی که برای آمادگی مسابقات آسیایی هند برگزار شد و هیچ یک از فاکتورها با شرایط واقعی مسابقات هماهنگ نبود به طوري که روز گذشته تنها 500 فشنگ خارجی و مرغوب برای تمرین در 3 روز آینده در اختیار ما قرار دادند تا با نوع فشنگ های مسابقات هند تا مدتی آشنایی پیدا کنم اما این مدت کافی نیست و گمان نمی کنم این کار پیامد مثبتی در پی داشته باشد.

عزیزیان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در آینده برنامه های راهبردی تاثیر گزاري برای اهداف پروازی تبین شود تا برای حضور درمسابقات آسیایی و جهانی با دید بازتری به نتایج فکر کنیم./مح

برچسب ها: ناامیدی ، تیرانداز ، شانسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.