سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

مصرف‌گرایی در سال تولید ملی مضموم است

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: در سالی که مقام معظم رهبری سال تولید ملی و اقتصاد مقاومتی نامگذاری کرده‌اند، هرگونه مصرف‌گرایی و تجمل‌گرایی حرکتی مضموم و ناپسند است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی دیروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل افزود: باید سبک زندگی به سمتی سوق پیدا کند که در آن عموم مردم از مصرف‌گرایی و تجمل‌گرایی پرهیز کنند و به جای آن قناعت و ساده‌زیستی را در امور جاری مد نظر داشته باشند.

وی گفت: جوانان ما باید در تشکیل زندگی نیز اساس و پایه زندگی خود را بر ساده‌زیستی و دوری از تجملات قرار دهند چرا که امروز گرایش به مصرف‌گرایی و تجمل‌گرایی سبب شده تا زندگی‌ها سخت و گاه طاقت‌فرسا باشد و گرایش به امر ازدواج نیز پایین بیاید.

امام جمعه اردبیل در ادامه با اشاره به تعیین 20 مبانی از الگوهای زندگی شایسته برای تغییر مستمر براساس اولویت‌های تعیین شده افزود: ما اگر بتوانیم این 20 مبانی زندگی اجتماعی را براساس الگوهای اسلامی، ارزشی تغییر دهیم، می‌توانیم به دگرگونی تدریجی برخی از آداب و رسوم امیدوار باشیم که خود این امر می‌تواند در تغییر شیوه زندگی نیز مؤثر باش./س 

برچسب ها: اردبیل ، مصرف ، گرایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.