سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاي خالي سرخابي ها در 3 پله اول جدول گلزنان

در جدول برترين گلزنان ليگ برتر تا پايان هفته 15 جلال رافخايي با 10 گل صدرنشين است و در پله دوم و سوم نيز مهره‌هايي با 7 و 6 گل قرار دارند که سرخابي‌ها در آن جايي ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،‌ هم اکنون جلال رافخايي با 10 گل از تيم ملوان در صدر جدول برترين گلزنان ليگ برتر است.



در پله دوم اين جدول يعقوب کريمي از تيم نفت تهران قرار دارد.



در جايگاه سوم اين جدول، جواهير سوکاي از سپاهان و ميلاد نوري از صبا قم با 6 گل قرار دارند.


5 گله هاي ليگ تا پايان هفته پانزدهم نيز اميد ابراهيمي از سپاهان، کريم انصاريفرد از پرسپوليس، آرش برهاني از استقلال، عليرضا جهانبخش از داماش گيلان و فلاويو لوپز از تراکتورسازي تبريز مي‌باشند.

لوسيانو پريرا از فولاد، رادو مير دالوويچ از سپاهان، سعيد دقيقي از سايپا، مصطفي شجاعي از مس و سجاد شهبارزاده از سايپا، مجتبي شيري از راه آهن، محمدرضا طهماسبي از پيکان، بهادر عبدي از راه آهن، روح الله عرب از نفت آبادان، عباس محمدرضايي از فجرسپاسي، مهدي نظري از فجر و رسول نويدکيا از صنعت نفت آبادان قرار دارند.

3 گله هاي ليگ برتر نيز فرزاد آشوبي از راه آهن، محمد ابراهيمي از تراکتورسازي تبريز، آرش افشين از فولاد، مجتبي ترشيند از فجر، افشين چاووشي از داماش گيلان، فرزاد حاتمي از تراکتورسازي تبريز، احسان حاج صفي از تراکتور، سيد محمدرضا حسيني از فجر، هادي دهقاني از آلومينيوم، رامين رضاييان از صبا، مهدي سيد صالحي از تراکتورسازي تبريز، رضا عنايتي از مس کرمان، ميلاد غريبي از سايپا، اسماعيل فرهادي از ذوب آهن، محمد قاضي از پرسپوليس، مهدي مهدوي کيا از پرسپوليس، سيد ايمان موسوي از نفت تهران،‌رضا ناصحي از آلومينيوم و مهدي نوري از فولاد، عبداله کرمي و ايوب کلانتري از فولاد قرار دارند با اين حساب انتظار مي‌رود تيم هاي سرخابي سهم بيشتري از گلزنان در صدر جدول بهترين گلزنان داشته باشند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.