سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاشفي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

علت بروز جريان‌هاي عاشوراي 88 غفلت برخي خواص بود

مسئول بسيج دانشگاه شهيد بهشتي گفت: اوج غفلت برخي خواص جاهل در فتنه 88 حادثه روز عاشورا و هتک حرمت به ساحت مقدس شهدای کربلا را رقم زد.

کاشفي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به عوامل دخيل در هتک حرمت عاشوراي 88 از سوي فتنه‌گران اظهارداشت: شبکه‌های ضد انقلاب داخلی و خارجی  در فتنه‌ 88   تلاش کردند تا با بزرگ نمايي و ايجاد هجمه فضا را به نفع خودشان  تغيير دهند.

وي با بيان اينکه بي‌حرمتي به عاشورا زمينه حضور غيرتمندانه مردم در حماسه 9 دي را رقم زد گفت: ملت ولایت‌مدار و دوستدار اهل‌بیت(ع) در واکنش به هتاکي‌ به عاشوراي حسيني به جهانیان ثابت کردند که پيرو  خط امام و ولایت هستند  و هیچ گاه از حمایت  خود کوتاه نخواهند آمد.

 کاشفي با اشاره به شرایط سیاسی سخت فتنه 88  تصريح کرد: هرچند هجمه‌های بسیار فراوانی از سوی معاندین داخلی و قدرت‌های خارجی متوجه  کشورمان بود، اما مردم نشان دادند که در پیروی از ولی فقیه تردیدی به خود راه نمی‌دهند.

 وي با اشاره به اینکه جریان فتنه به صورت سازمان یافته شکل گرفت بيان کرد: این افراد  با اقدامات نسنجیده  و غلط خود باعث خوشحالی دشمنان  جمهوري اسلامي ايران شدند.

مسئول بسيج دانشگاه شهير بهشتي با بيان اينکه اوج  غفلت برخي خواص جاهل در فتنه 88، حادثه روز عاشورا و هتک حرمت به ساحت مقدس شهدای کربلا را رقم زد، تصريح کرد: سكوت و بی‌تفاوتی خواص در فتنه 88 به دليل  ترس از دست دادن جایگاه‌شان بود، چرا که نگران بودند مبادا دكانی كه چند سالیست برای مطامع دنیایی خود بر پا کرده‌اند از دست برود.

انتهاي پيام/پ3
برچسب ها: فتنه ، خواص ، امام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.